آغاز نام‌نویسی کاروان‌های زمینی عتبات عالیات
کد خبر: 4065159
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی خبر داد:

آغاز نام‌نویسی کاروان‌های زمینی عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نام‌نویسی کاروان‌های زمینی عتبات عالیات در خراسان‌جنوبی آغاز شد.

ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی، امروز، 29 خردادماه در نشست خبری گفت: متقاضیان نام‌نویسی در کاروان‌های زمینی عتبات می‌توانند به سامانه atabat.haj.ir مراجعه کنند و یا نام‌نویسی خود را به‌صورت حضوری از طریق تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی استان انجام دهند.

وی هزینه اعزام زمینی به عتبات عالیات از خراسان‌جنوبی را حدود شش میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: پروازها به عتبات عالیات از خراسان‌رضوی انجام می‌شود و هزینه سفر به‌صورت هوایی حدود ۱۰ میلیون تومان است.

نوفرستی بیان کرد: با هدف کاهش آسیب‌ها با توجه به جلسات و هماهنگی‌های انجام شده ائمه جماعت، هیئت‌های مذهبی، موکب‌داران می‌توانند افراد علاقه‌مند به مدیریت کاروان‌های اربعین را برای آموزش و آمادگی، به حج و زیارت معرفی کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در اربعین امسال نیز از طریق سامانه سماح انجام می‌شود، گفت: زائران اربعین سنوات قبل شناسایی شده و برای بیان خاطرات به کمیته تبلیغات و مستند سازی اربعین معرفی شدند.

نوفرستی بیان کرد: علاقه‌مندان برای اعزام به عتبات عالیات در اربعین حسینی لازم است از هم‌اکنون برای دریافت گذرنامه و تمدید اعتبار اقدام کنند تا در زمان ثبت‌نام و اعزام با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام
captcha