عامل نشر محتواهای توهین‌آمیز به برخی مسئولان در ساوه دستگیر شد
کد خبر: 4065801
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

عامل نشر محتواهای توهین‌آمیز به برخی مسئولان در ساوه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ساوه از شناسایی و دستگیری عامل نشر اکاذیب و محتواهای توهین‌آمیز به برخی مسئولان در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل نشر اخبار توهین آمیز در ساوه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی، فرمانده انتظامی ساوه، اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه طی رصد و پایش فضای مجازی از فعالیت فردی در فضای مجازی و انتشار محتواهای توهین‌آمیز علیه برخی مسئولان، شناسایی و دستگیری این فرد را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه عامل انتشار اکاذیب و محتوای توهین‌آمیز در فضای مجازی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم از طریق شبکه‌های اجتماعی با یکی از اعضاء گروه‌های معاندین در خارج از کشور ارتباط دارد که در ادامه پس از اعتراف به نشر اکاذیب و توهین به برخی مسئولان و تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

عیسی‌آبادی در پایان گفت: کاربران درصورت مشاهده موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری گزارش دهند.

انتهای پیام
captcha