جلسه دهیاران روستاهای بندر دلوار برگزار شد
کد خبر: 4065920
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

جلسه دهیاران روستاهای بندر دلوار برگزار شد

جلسه دهیاران روستاهای بندر دلوار، در راستای حل مشکلات روستایی با حضور عبدالرضا عالی‌پور، بخشدار دلوار امروز، یکم تیرماه برگزار شد.

جلسه دهیاران روستاهای بندر دلواربه گزارش ایکنا از بوشهر، جلسه دهیاران روستاهای بندر دلوار، پیرامون بررسی و حل مشکلات روستایی امروز، یکم تیرماه با حضور عبدالرضا عالی‌پور، بخشدار دلوار برگزار شد. 

عالی‌پور در این جلسه تصریح کرد: دهیاران جهت بررسی مشکلات حوزه روستاها در امر خدمت پیشگامانه به مردم باید قوانین و مقررات را رعایت کنند. همچنین نیز دهیاران سعی و تلاش کنند که در راستای پاسخگویی و خدمت صادقانه به مردم با داشتن تعامل و ارتباط مؤثر با مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش دلوار و شهرستان تنگستان به جهت رفع موانع و حل مشکلات در روستاها اهتمام بورزند. 

بخشدار دلوار در ادامه ضمن تأکید بر اینکه دهیاران در حق و حقوق روستای خود کوتاهی نکنند و در تمامی امور خدمات‌رسان وظایف ذاتی و تشکیلاتی خود در دایره قانون باشند، گفت: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران جهت زدودن مشکلات بر اساس اولویت‌های مطالبه‌ای مردم و با توجه به نیازمندی‌های روستا کارها را دسته‌بندی و به‌صورت اولویت‌بندی در جهت رفع موانع اقدام جهادی و کارآمد داشته باشند.

وی تشکیل کارگروهای سازنده در بخش دلوار و به تبع آن در هر دهیاری را امری واجب دانست و بیان کرد: کارگروهای تخصصی در حوزه مالی و عمرانی در راستای مشاوره برنامه‌ای، بررسی و نظارت بر اقدامات در سطح روستاها به همت بخشداری بندر دلوار دایر شده است، که ارتباط مؤثر و مستمر دهیاران با این کارگروه‌های اندیشه‌ورز یکی از تکالیف اجتماعی است. 

گشت «رضویون» در روستاها راه‌اندازی شود 

عالی‌پور با اشاره به حفظ امنیت پایدار از نیروی انتظامی شهرستان تنگستان و بخش دلوار قدردانی کرد و افزود: برای دستیابی به امنیتی پایدار و مطلوب ضرورت دارد که گشت «رضویون» در روستاها فعال و راه‌اندازی و تمامی راه‌های روستایی و اماکن عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند تصویری پایش اطلاعاتی و کنترل انتظامی شود. 

بخشدار دلوار در پایان با اشاره به اینکه دهیاران عملکرد و اقدامات مهم خود را در روستاها به روابط عمومی بخشداری جهت درج در ماهنامه و کارنامه بخشداری ارسال کنند، اظهار کرد: رضایتمندی و رفع مشکلات مردم از اهداف اصلی و اساسی دهیاران در پیشبرد اهداف دولت باشد و تحقق این نگاه آرمانی و رسالتی یک امر به معروف ناب دنیوی و اخروی محسوب می‌شود. 

همچنین در این جلسه دهیاران در خصوص نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

فاطمه احمدی‌عبدالصمد 

انتهای پیام
captcha