راه‌اندازی ۷۶۰ صندوق قرض‌الحسنه در مساجد استان مرکزی
کد خبر: 4066914
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

راه‌اندازی ۷۶۰ صندوق قرض‌الحسنه در مساجد استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به نقش بسیج در تجلی اراده و تحقق جمله «ما می‌توانیم»، گفت: به همت بسیجیان استان 760 صندوق قرض‌الحسنه در مساجد راه‌اندازی شده است.

 سردار محسن کریمیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، عصر یکشنبه، 5 تیر در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شازند، با اشاره به راه‌اندازی 760 صندوق قرض‌الحسنه به همت بسیجیان در مساجد استان، اظهار کرد: حرکت در مسیر رفع مشکلات مردم از رسالت‌های بسیج است. یکی از مصادیق این حرکت تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه و سازماندهی گروه‌های جهادی است که راه‌اندازی این صندوق‌ها در ایجاد اشتغال‌زایی نقش‌آفرین بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در شهرستان شازند، ادامه داد: فعالیت‌های بسیجیان استان مرکزی در ابعاد و بخش‌های مختلف بسیار امیدبخش و دلگرم‌کننده است. بسیج مظهر تجلی اراده الهی و نماد «ما می‌توانیم» ملت ایران در صحنه‌های مختلف و سخت است و این نهاد بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب امروز به مولود میدان جهاد، صحنه ایثار و از خودگذشتگی تبدیل شده است.

کریمی افزود: بسیج با ابتکار امام خمینی(ره) تشکیل شد و با هدایت‌های مقام معظم رهبری به رشد و بالندگی رسید و در واقع بسیج در میدان‌های جهاد متولد شد و در نبردهای سخت به استحکام رسید و رشد کرد. بسیج همواره یار و وفادار به مردم و نظام اسلامی بوده و صادقانه و مخلصانه برای خدمت به مردم در صحنه است و به عنوان ستون‌های مستحکم نظام اسلامی نقش مهمی در پیشرفت محلات دارند.

فرمانده سپاه استان گفت: بسیج با اقدامات مؤثری که در طول ۴۳ سال گذشته انجام داده و به برکت فضای معنوی حاکم در آن به قلب‌ها و دلهای مستضعفین عالم راه پیدا کرده است؛ از این رو تقویت و احیای پایگاه‌های بسیج با رویکرد مسجد از اهمیت زیادی برخوردار است و گام دوم انقلاب، بسیج برای قوی شدن کشور و نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی در همه ابعاد گام برمی‌دارد.

کریمی افزود: بسیج متناسب با نیازهای جامعه و مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان حرکت می‌کند و در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، علمی و اجتماعی حرف برای گفتن دارد و در این راستا احیای پایگاه‌های بسیج از سال ۹۸ در دستور کار قرار گرفته که بسیجیان باید با رویکرد مسجد محوری زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم سازند.

وی در پایان اظهار کرد: توسعه و ترویج باور و فرهنگ بسیجی ضرورت مهم کشور در گام دوم انقلاب است و امروز در جنگ شناختی دشمن و فتنه‌انگیزی آنان در فضای مجازی بسیجیان باید با جهاد تبیین دشمنان را شکست دهند.

انتهای پیام
captcha