فعالیت‌های جهاد‌دانشگاهی در جهت پیشرفت کشور است
کد خبر: 4067015
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
رئیس جهاد‌دانشگاهی گلستان:

فعالیت‌های جهاد‌دانشگاهی در جهت پیشرفت کشور است

رئیس جهاد‌دانشگاهی گلستان با بیان اینکه فعالیت‌های جهاد‌دانشگاهی در جهت پیشرفت جامعه در حال حرکت است، گفت: جهاد‌دانشگاهی از ابتدای تشکیل رسالت و مأموریتش راه خود را صحیح تشخیص داده است و برای تحقق آن به خوبی حرکت کرده است؛ لذا امیدواریم شاهد ظهور و بروز این نهاد انقلابی در توسعه همه جانبه کشور باشیم‌.

ابراهیم شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، ابراهیم شهبازی، رئیس جهاد‌دانشگاهی گلستان در دیدار با مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های گلستان که امروز، 6 تیرماه در سالن اجتماعات جهاد‌دانشگاهی برگزار شد، به اقدامات و دستاوردهای جهاد‌دانشگاهی اشاره کرد و گفت: با نگاه به فعالیت‌های انجام شده جهاد‌دانشگاهی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، می‌توان به این باور رسید که جهادگران این نهاد از همه توان و تخصص و دانش خود برای رفع نیازها و پاسخ به مسائل علمی، پژوهشی و تحقیقاتی استفاده کردند.

رئیس جهاد‌دانشگاهی گلستان با بیان‌ اینکه این نهاد انقلابی در طول چهل سال گذشته برای پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف گام‌های مؤثری برداشته است، افزود: جهاد‌دانشگاهی گلستان در زمینه پژوهشی اقدامات مهمی انجام داده و این نهاد می‌تواند متناسب با ظرفیت‌های هر استان، ورود پیدا کند. دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ظرفیت‌های خوبی دارد و آمادگی این را داریم که بین این دو مجموعه تعامل بیشتری شکل بگیرد.

رئیس خبرگزاری ایکنا شعبه گلستان با بیان‌اینکه جهاد‌دانشگاهی، در حوزه فرهنگی نیز اقدامات تأثیرگذاری را بسترسازی کرده است، گفت: ایجاد و راه‌اندازی و مدیریت خبرگزاری‌های دانشجویان ایران و ایکنا، جزو تأثیرگذارترین اقدامات در حوزه فرهنگی محسوب می‌شود.

شهبازی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هدف مشترک همه فعالیت‌های جهاد‌دانشگاهی در امور فرهنگی، مراکز علمی کاربردی، اشتغال، کارآفرینی، آموزش و... مبنی بر ترویج فرهنگ جهادی و اسلامی، گفت: خبرگزاری ایکنا تنها خبرگزاری قرآنی کشور و خبرگزاری ایسنا که از معتبرترین و مؤثق‌ترین منبع خبری در کشور محسوب می‌شود از سال‌های آغاز تأسیس تاکنون موجب دستاوردهای مطلوبی برای مجموعه جهاددانشگاهی شده‌اند.

رئیس جهاد‌دانشگاهی گلستان با بیان‌ اینکه تمام تلاش‌مان را با وجود داشته‌های اندک برای حضور مؤثر در جامعه به‌کار گرفته‌ایم، اظهار کرد: وظیفه همه خبرگزاری‌ها به‌ویژه ایکنا انعکاس اخبار قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی بوده که به معنای واقعی گفتمان‌سازی ارزش‌های معنوی را بر عهده دارد.

رئیس خبرگزاری ایکنا شعبه گلستان با اشاره به اینکه واحد فرهنگی جهاد یک مرکز تولید محتوا را در فضای مجازی ایجاد کرده است، گفت: «فرهنگ» زیربنای کشور است و جهاد‌دانشگاهی برای همه بخش‌های آن نیز طرح و برنامه دارد.

شهبازی تصریح کرد: جهاد‌دانشگاهی از ابتدای تشکیل رسالت و مأموریتش راه خود را درست تشخیص داده و در جهت تحقق آن به خوبی حرکت کرده است؛ لذا امیدواریم شاهد ظهور و بروز این نهاد انقلابی در توسعه همه جانبه کشور باشیم‌.

انتهای پیام
captcha