اعلام همکاری دادگستری اردبیل با جمعیت هلال‌احمر استان
کد خبر: 4068145
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

اعلام همکاری دادگستری اردبیل با جمعیت هلال‌احمر استان

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: این نهاد برای همکاری و هم‌افزایی با جمعیت هلال‌احمر آماده است و باید در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری‌ها بیش از پیش شود.

دیدار رئیس‌کل دادگستری اردبیل با اعضای جمعیت هلال احمر استانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل، ۱۱ تیرماه در دیدار با مدیرعامل، اعضای شورای معاونین و اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر این استان، اظهار کرد: سرعت عمل، سادگی و سالم بودن نماد مهم و ارزشمند جمعیت هلال‌احمر است.

وی بیان کرد: حدود یک قرن از آغاز فعالیت جمعیت هلال‌احمر در کشور گذشته است و در این مدت جمعیت هلال‌احمر همیشه یار و مددرسان مردم در شرایط سخت بوده است.

کثیرلو با بیان اینکه هلال‌احمر یک نهاد مردمی است و در حوادث مختلف در کنار مردم اقدام به امدادرسانی می‌کند، اظهار کرد: آموزش‌های جمعیت هلال‌احمر به علت تخصصی بودن و همچنین مورد اعتماد مردم بودن می‌تواند مثمرثمر واقع شود.

وی بیان کرد: دادگستری استان اردبیل برای همکاری و هم‌افزایی با جمعیت هلال‌احمر آماده است و باید در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری‌ها بیش از پیش شود.

در ادامه عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل هم گفت: اعضای جمعیت هلال احمر و مسئولان این جمعیت تلاش می‌کنند در کنار مردم باشند.

وی تصریح کرد: سال گذشته حدود پنج میلیارد ریال به نیازمندان کمک هزینه درمانی پرداخت کرده‌ایم و همچنین بیش از سه میلیارد تومان نیز بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

در پایان از رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل به‌مناسبت هفته قوه قضائیه تجلیل شد. 

انتهای پیام
captcha