اجتماع ده‌ها هزار نفری سلام فرمانده در بیروت + فیلم و عکس
کد خبر: 4069277
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

اجتماع ده‌ها هزار نفری سلام فرمانده در بیروت + فیلم و عکس

ده‌ها هزار نفر از مردم لبنان دیروز با حضور در اجتماع با شکوه «سلام فرمانده» در ضاحیه جنوبی بیروت ضمن همخوانی نسخه لبنانی این سرود با عنوان «سلام یا مهدی » سوگند یاد کردند که به امام خامنه‌ای و خون شهدا وفادار می‌مانند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، ده‌ها هزار عاشق و وفادار به صاحب الزمان(عج) در لبنان، از پیر و جوان، کودک و سالخورده و زن و مرد، عصر دیروز چهارشنبه در میدان عاشورای ضاحیه جنوبی بیروت گرد هم آمدند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم نسخه لبنانی سلام فرمانده با عنوان «سلام یا مهدی» را همخوانی کردند؛ این سرود در دیگر مناطق لبنان نظیر صور، الهرمل و نبطیه با حضور پرشور مردم همسرایی شده بود.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع بزرگ با امام زمان خود عهد کردند که در خط امام خمینی(ره) قدم بردارند و به خون سید عباس، شیخ راغب، حاج قاسم و حاج عماد سوگند یاد کردند که به امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون شهدا وفادار بمانند.

فرزندان شهدای لبنانی و دانش آموزان عضو انجمن کشافة المهدی(عج) در حالی که تصاویری از شهدای جبهه مقاومت حزب الله و  شهید حاج قاسم سلیمانی و  همچنین تصاویر امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (دامت برکاته) را در دست یا بر سینه داشتند سرود سلام یا مهدی را با چشمانی اشکبار همسرایی کردند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ذبیح الطف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۰
0
0
سلام یـــا مهـدی
captcha