همایش «حجاب فاطمی، حیای گوهری» در رامیان برگزار شد
کد خبر: 4070229
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

همایش «حجاب فاطمی، حیای گوهری» در رامیان برگزار شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایش «حجاب فاطمی، حیای گوهری» با حضور رئیس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین(ع) و جمعی از مسئولان و بانوان شهرستان روز گذشته، 20 تیر در محل سالن آمفی تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان برگزار شد.

همایش حجاب فاطمی حیای گوهری در رامیانبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایش «حجاب فاطمی، حیای گوهری» با حضور رئیس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین(ع) و جمعی از مسئولان و بانوان شهرستان روز گذشته، 20 تیر در محل سالن آمفی تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان برگزار شد.

رئیس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین(ع) تهران در این برنامه ضمن اشاره به شأن و جایگاهی که زن در دین اسلام و همچنین جامعه اسلامی دارد، گفت: این ارزش را می‌توان از جایگاه حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌عنوان الگوی زنان عالم مشاهده کرد.

مینو اصلانی با بیان‌ اینکه زن‌گوهری است که خداوند برای حفظ آن پوشش حجاب را برگزیده تا بتواند محفوظ بماند، افزود: عدم رعایت حجاب در خانواده و جامعه می‌تواند نتایج نامطلوبی به دنبال دارد و موجب از بین رفتن بنیان خانواده و بروز ناهنجاری اجتماعی می‌شود.

مدرس دانشگاه تهران به تبیین لزوم هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه‌ها، نهادها و ظرفیت‌های مردمی در امر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه پرداخت و گفت: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سامان اقدامات لازم در این راستا نیارمند کار عمیق فکری و پشتوانه منطقی علمی و عملی است.

اصلانی گفت: باید از ابزارهای مدرن برای تولید محتوای فاخر و اثرگذار فرهنگی و انتشار از طریق رسانه‌های مختلف برای اثرگذاری مفاهیم مرتبط با عفاف و حجاب بهره‌گرفته و در کارها، صبغه فرهنگی غالب باشد.

انتهای پیام
captcha