رفع تصرف 22 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در کردستان
کد خبر: 4070541
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

رفع تصرف 22 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در کردستان

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: قریب به 22 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان به ارزش 14 میلیارد تومان طی ماه گذشته رفع تصرف شد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان امروز، 22 تیرماه در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: در اجرای سند تحول و تعالی و تأکیدات ریاست معظم قوه قضاییه، برخورد با دست‌اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از راهبردهای مهم دادگستری کردستان است.

وی افزود: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند، برخورد و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف قریب به 22 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان طی ماه گذشته در استان خبر داد و بیان کرد: اراضی رفع تصرف شده در استان بیش از 14 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: از این میزان 20 هکتار مربوط به منابع طبیعی، هشت هزار و 300 مترمربع مربوط به راه و شهرسازی و سه هزار و 200 متر مربع مربوط به جهاد کشاورزی می‌باشد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان کردستان یادآور شد : هماهنگی و تعامل دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با متصرفان به حقوق عامه، بهترین راهبرد در مقابله با پدیده شوم زمین خواری است.‌

انتهای پیام
captcha