اعلام برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 4070573
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

اعلام برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در منطقه شمال غرب شیراز

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از اجرای 40 برنامه شاخص در هفته عفاف و حجاب در منطقه شمال غرب این کلان‌شهر خبر داد.

سمیرا هاشم خانی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سمیرا هاشم‌خانی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 22 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام دهه ولایت و امامت و هفته عفاف و حجاب گفت: به این مناسبت بیش از 40 برنامه شاخص در منطقه شمال غرب شیراز اجرا خواهد شد.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها را اجرای طرح «چهارشنبه‌هایی طلایی» برشمرد و افزود: این طرح به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با رویکردی نو و جذاب اجرا می‌شود که در آن با نشان دادن عکس شهدا و عکس شهید حاج قاسم سلیمانی، از بانوان برای صحبت پای میز دعوت به‌عمل آمده و با روی خوش به حجاب برتر ترغیب می‌شوند و هدیه‌ای هم دریافت می‌کنند.

هاشم‌خانی هدف از اجرای این طرح را ترغیب و صحبت با افراد در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد که در سه نقطه از محدوده شمال غرب با استقبال خوب شهروندان مواجهه شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های عفاف و حجاب تا پایان ۲۴ تیرماه برگزار خواهند شد، برپایی نمایشگاه اسوه، جشنواره طهورا برای الگوسازی و تجلیل از بانوان محجبه و برتر، مانور فرهنگی مسیر نور، اهدای بسته فرهنگی به نوجوانان و جوانان محجبه، آموزش و دوخت رایگان چادر را از دیگر برنامه‌های این ایام بیان کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: نشست زن و خانواده، تشریح الگوی سوم زن، عهدنامه دختران انقلاب در جوار شهید گمنام، ایستگاه گوهر بندگی، فروش ملزومات عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی با عنوان ترگل،  تجمع مدافعان حریم ولایت و غیره از دیگر برنامه‌های حوزه‌های بسیج بانوان منطقه شمال غرب شیراز هستند.

انتهای پیام
captcha