دشمن به دنبال رواج افکار انحرافی و فروپاشی بنیان خانواده است
کد خبر: 4070629
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

دشمن به دنبال رواج افکار انحرافی و فروپاشی بنیان خانواده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هدف دشمن تغییر فرهنگ و سبک زندگی است، گفت: از آسیب‌های بزرگی که دشمن تحمیل کرده است رواج افکار انحرافی برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و بدبینی همگانی است.

آیت الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی،  امروز، 22 تیر در دیدار با جمعی از بانوان این استان به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب، گفت: دشمن هزار نوع زبان جوامع را از بین برد تا سبک زندگی‌ها را تغییر دهد. استکبار مشکلاتی برای جامعه بشر از شرق و غرب و حتی برای مردم خود ایجاد کرده و دست‌بردار هم نیست.

وی با بیان اینکه از اواخر قرن ۱۵ هجری اروپایی‌ها برای تصرف جهان طرح استعماری ریختند و تاکنون بر سر نوع بشر از قتل و جنایت گرفته تا تغییر فرهنگ را انجام می‌دهند، افزود: دشمن در هر جا توانسته ظلم و جنایت کرده و هدف آنان از بین بردن فرهنگ‌ها بوده است.

عبادی با بیان اینکه دشمن هر جا دستش برسد ظلم می‌کند و آمریکا از جنگ جهانی دوم تاکنون در ۵۰ کشور دخالت نظامی کرده است، به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد: آنچه می‌تواند در برابر تفکرات و دشمنی ۵۰۰ ساله آنان بایستد بصیرت و آگاهی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمن فرهنگ مکتوب ما را غارت کرد، رضاخان قلدر و دیکتاتور رسما با اسلام، امام حسین(ع) و علم مقابله کرد و در جهت توسعه مواد مخدر، فحشا و منکرات تلاش کرد که جنایات مسجد گوهرشاد گوشه‌ای از این جنایات حقوق بشری آنان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: از آسیب‌های بزرگی که دشمن تحمیل کرده است رواج افکار انحرافی برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و بدبینی همگانی است.

وی با ابراز تأسف از اینکه همین دشمن وحشی با این سابقه ننگین برای تصرف اندیشه مردم، حقوق بشر نوشته‌اند، تصریح کرد: دشمن برای تمام اقدامات خود کارهای تبلیغی انجام می‌دهد و چقدرها افکار و اندیشه‌ها را تحت تبلیغات سوء خود خالی کرده است تا بگویند اسرائیل غاصب تنها کشور دموکراتیک در منطقه خاورمیانه است.

عبادی با بیان اینکه آمریکا هر جا آدم جنایتکار و خائنی باشد او را بر کشورها مسلط می‌کند و اسمش را دموکراسی می‌نامند حال قرار است این فرد صدام باشد یا آتاتورک و هر نفر دیگری، یادآور شد: امروز فرصتی که انقلاب اسلامی به ما می‌دهد این است که روی مسائل کار کنیم و مستندش کنیم تا از هیاهوی میان تهی غرب بتوانیم واقعیت‌ها را استخراج  و برملا کنیم.

انتهای پیام
captcha