حجاب محدود به پوشش نیست
کد خبر: 4070707
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

حجاب محدود به پوشش نیست

فرمانده تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی نزاجا گفت: حجاب فقط در ظاهر نیست، بلکه تمام اقشار مردم باید در کلام و رفتار خود نیز حجاب و عفاف را رعایت کنند.

حجاب تنها در ظاهر نیست بلکه رفتار و کردار هم باید محجبه باشد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ بختیار کرمی‌نیا، فرمانده تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی نزاجا در همایش پیاده‌روی بانوان فاطمی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور خانواده‌های پرسنل تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی نزاجا در تربت‌حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: حجاب تنها در ظاهر نیست، بلکه تمام اقشار مردم باید در کلام و رفتار خود نیز حجاب و عفاف را رعایت کنند.

کرمی‌نیا حجاب را عاملی برای بالا رفتن عزت نفس در زنان دانست و افزود: حضور بانوان محجبه در مراسم عفاف و حجاب موجب تحکیم و افزایش عزت نفس آنان در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف جزو قوانین دست‌ساز انسان نیست که اگر بخواهیم آن را رعایت نکنیم و قادر باشیم آن را نادیده بگیریم، حجاب و عفاف برای زنان و مردان مانند نماز، روزه، جهاد و حج جزو خط قرمزهاست و شکستن آن حرام است.

فرمانده تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی نزاجا در خصوص گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: جنگ نرم، ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی مانند حجاب را مورد هجمه قرار می‌دهد و در رسانه‌های مجازی کمپین برای سست کردن باور و اعتقاد مردم به خصوص دختران نسبت به حجاب ایجاد شده است و همه ما در مقابل این جنگ مسؤلیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از زنان جامعه اطلاع ندارند که حجاب برخاسته از سلیقه اشخاص نیست، بلکه حکمی از سوی خداست که ما باید این موضوع را به هر شکلی که ممکن است به اطلاع همه جامعه هدف برسانیم و در این خصوص بازیچه دسیسه دشمنان نشویم.

در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان نمونه حجاب و فعالان این حوزه تقدیر به‌عمل آمد.

حجاب تنها در ظاهر نیست بلکه رفتار و کردار هم باید محجبه باشدحجاب تنها در ظاهر نیست بلکه رفتار و کردار هم باید محجبه باشدحجاب تنها در ظاهر نیست بلکه رفتار و کردار هم باید محجبه باشدحجاب تنها در ظاهر نیست بلکه رفتار و کردار هم باید محجبه باشد

 

انتهای پیام
captcha