همایش «حجاب فاطمی در سایه ولایت علوی» در مینودشت برگزار شد
کد خبر: 4070735
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

همایش «حجاب فاطمی در سایه ولایت علوی» در مینودشت برگزار شد

همایش بزرگ «حجاب فاطمی در سایه ولایت علوی» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مینودشت و برخی از مسئولین امروز ۲۲ تیرماه در محل پارک شهرداری مینودشت برگزار شد.

همایش حجاب در سایه علوی در مینودشت

به گزارش ایکنا از گلستان، همایش بزرگ «حجاب فاطمی در سایه ولایت علوی» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مینودشت و برخی از مسئولین امروز، ۲۲ تیرماه در محل پارک شهرداری مینودشت برگزار شد.

رئیس اداره ارشاد شهرستان مینودشت در این مراسم گفت: حجاب امری فطری و از دستورات موکد قرآن است، لذا باید این امر مقدس اهتمام ویژه داشت.

قاسمی تصریح کرد: عدم رعایت حجاب در خانواده و جامعه می‌تواند نتایج نامطلوبی به دنبال داشته و موجب از بین رفتن بنیان خانواده و بروز ناهنجاری اجتماعی شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان مینودشت افزود: زن با حفظ حریم خانواده جایگاهی بسیار ویژه در عالم امکان دارد، ما امروز در این تجمع باشکوه به دنبال حفظ حریم خانواده هستیم.

همچنین تلاوت قرآن مجید، پخش سرود ملی، سخنرانی با موضوع عفاف و حجاب توسط حجت‌الاسلام حسینی دادستان مینودشت، اجرای تواشیح گروه فطرس، سرود سلام فرمانده، مسابقه فرهنگی، تقدیر از بانوان موفق حوزه‌های دینی و قرآنی و ... از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

 

انتهای پیام
captcha