کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی هدف اصلی جنگ نرم دشمنان است
کد خبر: 4070804
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی هدف اصلی جنگ نرم دشمنان است

یک کارشناس علوم دینی در آذربایجان غربی گفت: امروز دشمنان با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی هستند و معاندین اسلام و انقلاب نیز با تمرکز بر جنگ نرم و تبلیغات گسترده، به دنبال تضعیف مقوله عفاف و حجاب هستند که مقابله با این هدف شوم دشمنان فرهنگ‌سازی مناسب را می‌طلبد.

حبیب زاده کارشناس علوم دینی به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نشست هم‌اندیشی با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، 22 تیر با حضور جمعی از بانوان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

یک کارشناس علوم دینی در آذربایجان غربی در این نشست ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب، رعایت حجاب را یک واجب شرعی دانست و اظهار کرد: از آنجایی که ظاهر شرط باطن است، لذا احترام به حرمت الهی و رعایت این واجب شرعی بر همگان لازم است.

حجت‌الاسلام حبیب‌زاده با اشاره به حمله دشمنان به مردم معترض به کشف حجاب در مشهد افزود: زنان و مردان جامعه ما همواره در طول تاریخ با دین‌داری و باورهایی که داشتند در مقابل حرکت‌های فسادانگیز ایستادگی کردند که یکی از این ایستادگی‌ها، قیام مسجد گوهرشاد بود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی هستند و معاندین اسلام و انقلاب نیز با تمرکز بر جنگ نرم و تبلیغات گسترده، به دنبال تضعیف مقوله عفاف و حجاب هستند که مقابله با این هدف شوم دشمنان فرهنگ‌سازی مناسب را می‌طلبد.

امام جماعت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به لزوم رعایت پوشش و حجاب در میان بانوان و آقایان، عنوان کرد: در واقع حجاب هم بر مرد واجب است و هم بر زن اما حد و حدود آن برای مرد و زن متفاوت است؛ بی‌شک رعایت عفاف و حجاب توسط زن و مرد باعث پاکی و رشد فردی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مبحث حجاب به‌طور صریح و واضح در چند آیه از آیات قرآن کریم آمده و خداوند در قرآن از لفظ جلباب به عنوان پوشش مطمئن و کامل برای بانوان استفاده کرده است.

انتهای پیام
captcha