صدای خُرد شدن استخوان‌های جبهه استکبار به گوش می‌رسد
کد خبر: 4070830
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

صدای خُرد شدن استخوان‌های جبهه استکبار به گوش می‌رسد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تغییر باورها، تخریب ارزش‌ها و سنت‌های حسنه از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی است، اظهار کرد: دشمن امروز در اوج حقارت است و صدای خرد شدن استخوان‌های جبهه استکبار و حامیان منطقه‌ای آنان به وضوح به گوش می‌رسد.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی دانش‌آموزی «رسم هجرت» که در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد، اظهار کرد: شهدای زیادی از جمع دانش‌آموزان و معلمان در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و حماسه‌های بزرگی خلق کردند و در استان نیز شهدای شاخصی از قشر معلمان و دانش‌آموزان تقدیم انقلاب شده است که می‌توانند به عنوان بهترین و کامل‌ترین الگو برای نوجوانان و جوانان معرفی شوند.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی دانش‌آموزان از پیشگامان اردوهای جهادی بودند و امروز گسترش و ترویج حضور آحاد و اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان باید بیشتر مورد توجه باشد و زیرساخت این مهم از مدارس باید شروع شود. همگانی شدن گفتمان جهادی مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری است. کار جهادی عامل پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگ در انقلاب است و ایمان، عمل صالح و بصیرت مهم‌ترین ستون‌های کار جهادی است.

فرمانده سپاه استان تأکید کرد: عمل انقلابی و روحیه جهادی رمز موفقیت کشور در گام دوم انقلاب است و جوانان باید برای توانمند شدن و درخشش در همه عرصه‌ها به خودباوری برسند. در جهادهای ۴۳ ساله انقلاب از جمله امنیتی، دفاعی، سازندگی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دانش‌آموزان حضوری فعال داشتند و امروز مقام معظم رهبری از محصلان انتظار ویژه‌ای دارند و باید در همه عرصه‌های پیشرفت کشور خوش بدرخشند. امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی از دیگر ضرورت‌هایی است که نوجوانان باید به آن اهمیت دهند.

وی با اشاره به اینکه آگاه‌سازی نوجوانان از حماسه‌های هویت‌ساز انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی با دروغ به دنبال دگرگونی واقعیت‌ها است؛ لذا باید با جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه‌ها و واقعیت‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

کریمی افزود: القای یأس و نا امیدی، غفلت از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف، فراموشی شکست‌های سنگین دشمن در طول ۴۳ ساله انقلاب و ایجاد اختلاف در کشور و ناکارآمد نشان دادن مسئولان و انقلاب از دیگر اهداف دشمن در جنگ ترکیبی است که باید هوشیار بود و جوانان را از اهداف شیطانی آنها به خوبی آگاه کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان اضافه کرد: تغییر باورها و تخریب ارزش‌ها و سنت‌های حسنه از دیگر اهداف دشمن در جنگ ترکیبی است و دشمنان به دنبال صدمه زدن به غیرت دینی که همواره همچون موتور محرکه انقلاب بوده است، هستند؛ از این رو معنویت و توکل بر خدا باید در میان نسل جدید تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه دشمن امروز در اوج حقارت است و صدای خرد شدن استخوان‌های جبهه استکبار و حامیان منطقه‌ای آنها به وضوح به گوش می‌رسد، گفت: دشمنان در همه راهبردها علیه انقلاب و حتی جنگ اقتصادی با شکست جدی مواجه شده‌اند و انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی است.

سردار کریمی در پایان گفت: به برکت سازماندهی بیش از هزار و ۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور در استان مرکزی اقدامات و خدمات بزرگی به مردم ارائه شده که ارائه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان خدمات محرومیت‌زدایی در استان مرکزی مهم‌ترین دستاورد کار جهادی و انقلابی است و سپاه و بسیج در راستای خدمت به مردم، توانمندسازی و خودکفایی در همه ابعاد شتابنده گام برمی‌دارند.

انتهای پیام
captcha