مهارت‌آموزی و ارتقای علمی زنان مورد حمایت دولت سیزدهم است
کد خبر: 4071601
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

مهارت‌آموزی و ارتقای علمی زنان مورد حمایت دولت سیزدهم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: از مشاوره بانوان در حوزه‌های مختلف استقبال کرده و مهارت‌آموزی و ارتقای علمی زنان مورد حمایت دولت سیزدهم است.

جعفر ذوالفقاری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، جعفر ذوالفقاری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی ۲۶ تیر در نشست مشترک با بانوان استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری ارومیه به مناسبت هفته عفاف و حجاب، با تاکید بر اینکه فرهنگ عفاف و حجاب یک سپر ارزشمند برای زنان است، اظهار کرد: فرهنگ غربی از زن برهنگی خواسته و بی‌اخلاقی را در جامعه اشاعه می‌دهد و همواره در پی متزلزل کردن جایگاه زن در ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به نگاه تحقیرآمیزی که جوامع غربی به زنان دارند، افزود: حضرت امام خمینی(ره) جایگاه ویژه‌ای برای زنان در انقلاب اسلامی تعریف کردند و جایگاه والای زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی امروز باید به دنیا معرفی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با یادآوری نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به جایگاه برجسته زنان ادامه داد: اگر زنان و نقش‌آفرینی‌های تاریخی آنها نبود، ما به دستاوردهای ارزشمند کنونی نمی‌رسیدیم و زنان شاغل و خدمتگزار در دستگاه‌های مختلف باید قدردان جایگاه والای خود باشند.

وی با اعلام اینکه برهنگی با فرهنگ و مردم کشور ما سنخیت ندارد، تصریح کرد: در مقطع کنونی که دشمن به دنبال ترویج فرهنگ برهنگی در جامعه است، مردان و زنان ایران اسلامی رسالت تاریخی برای مقابله با توطئه‌ها بر دوش دارند.

ذوالفقاری به شایستگی زنان کشورمان در مدیریت و خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: آمارها روایتگر نقش‌آفرینی ارزشمند زنان در کشورمان بوده و این افتخار جمهوری اسلامی است که زنان در بسیاری از جایگاه‌ها از مردان بهتر عمل کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در پایان، با تاکید بر ارتقای جایگاه زنان از لحاظ کمی و کیفی در مجموعه دولت و وزارت کشور، یادآور شد: از مشاوره بانوان در حوزه‌های مختلف استقبال کرده و مهارت‌آموزی و ارتقای علمی زنان مورد حمایت دولت سیزدهم است.

 

انتهای پیام
captcha