اعلام فراخوان کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل
کد خبر: 4072292
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

اعلام فراخوان کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل

دبیر استانی بیست‌و‌چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت اردبیل از اعلام فراخوان کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در هفت محور خبر داد.

سعید اطهرنیا دبیر کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدسعید اطهرنیاری، دبیر استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت اردبیل، ۳۰ تیرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل از اعلام فراخوان بیست‌وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در هفت محور خبر داد و اظهار کرد: محورهای این کنگره شامل بخش عمومی دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی و نقش آن در جهاد تبیین است.

اطهر نیاری، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم را از دیگر محورهای کنگره بیان کرد و ادامه داد: شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان و شعر دفاع مقدس و نقش زنان نیز از محورهای مهم کنگره هستند.

وی، با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور امسال است گفت: آدرس دبیرخانه استانی، اردبیل، بزرگراه شهید برزگر، شهرک نادری، ضلع غربی شورابیل، موزه دفاع مقدس است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت فایل ورد به شماره واتساپ و ایتای ۰۹۱۴۴۵۶۶۹۸۲ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha