بستری 246 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان
کد خبر: 4072669
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

بستری 246 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۲۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل‌فیروزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۲۴۶ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۳۷ نفر از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی گفت: براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ قرمز به نقشه کرونایی گلستان بازگشت و اکنون شهرستان ترکمن به رنگ قرمز بسیار پرخطر درآمده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس این گزارش شهرستان‌های گرگان، علی‌آباد کتول، کلاله، کردکوی، گالیکش، مینودشت و مراوه‌تپه جز شهرستان‌های پرخطر هستند و به رنگ نارنجی درآمده‌اند.

گل‌فیروزی با بیان‌ اینکه شهرستان‌های به نسبت پرخطر و زرد رنگ در نقشه کرونایی گلستان نیز گنبدکاووس، آزادشهر، بندرگز، رامیان و گمیشان است، تصریح کرد: آق‌قلا تنها شهرستان گلستان است که به لحاظ شیوع کرونا وضع عادی دارد و در نقشه آبی رنگ است.

وی بیان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حضور نیافتن در مکان بسته و شلوغ و تداوم استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُزهای یادآور سوم و چهارم تنها راه جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا است.

انتهای پیام
captcha