21 طرح حوزه سلامت در سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی تصویب شد
کد خبر: 4073935
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

21 طرح حوزه سلامت در سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی تصویب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی، اظهار کرد: در این سفر طرح‌های زیادی در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید که ۲۱ طرح مربوط به حوزه بهداشت و درمان است.

سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سیدمحمد جمالیان، رئیس این دانشگاه در اراک، پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان است که در سفر رئیس‌جمهور ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان به تصویب رسید که باید توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت بهداشت به نسبت مساوی تا خرداد ماه ۱۴۰۲ اختصاص داده شود.

وی افزود: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، ۸ میلیارد تومان برای اتمام و تکمیل اورژانس پرتوی و سوختگی، ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی زنان و زایمان و ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی اراک مصوب شده است.

جمالیان تأکید کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای پایگاه اورژانس هوایی، مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع کلاس‌های آموزشی، مبلغ ۴ میلیارد تومان برای تجهیز سلف سرویس، آزمایشگاه و فضای آموزشی دانشکده علوم پزشکی خمین، مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز آزمایشگاه کنترل غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل و اتمام بیمارستان امام خمینی (ره) شهر خمین پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان مرکزی از جمله احداث و تجهیز پایگاه انتقال خون استان و تکمیل پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی مصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان اضافه کرد: همچنین مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان شهرستان ساوه و ۷۰ میلیون تومان دیگر نیز برای پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha