ترسیم عملکرد جهادگران در عرصه فناوری هدف «راهیان پیشرفت» است
کد خبر: 4074121
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

ترسیم عملکرد جهادگران در عرصه فناوری هدف «راهیان پیشرفت» است

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی اظهار کرد: روایت صحیح از پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و صنعتی از مهم‌ترین اهداف راهیان پیشرفت است و مجاهدت‌های دانشمندان و جهادگران عرصه علم و فناوری در سنگر تولید و اقتصاد در راهیان پیشرفت تبیین خواهد شد.

ابراهیم پور اسماعیل، مسئول بسیج دانشجویی مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، ابراهیم پوراسماعیل، مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی، امروز، 6 مرداد، در جمع دانشجویان «راهیان پیشرفت» اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج عرصه پژوهش و فناوری است و با تحولی که در طی ۲ سال اخیر شکل گرفته مسئله پژوهش و فناوری به عنوان اولویت اول بسیج دانشجویی مد نظر است.

وی افزود: راهیان پیشرفت در راستای لبیک به فرمان مقام معظم‌ رهبری مبنی بر جهاد تبیین که فریضه فوری و قطعی در برابر توطئه‌های دشمنان است شکل گرفته که در این راستا با همکاری و تعامل سایر دستگاه درصدد این هستیم حرکتی مشابه راهیان نور راه‌اندازی کنیم و همان طور که راهیان نور حرکتی برای روایت صحیح حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس بود، امروز با راهیان پیشرفت سعی داریم روایتی صحیح از مواجه ۴۳ ساله انقلاب اسلامی با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی استکبار جهانی ارائه دهیم.

پوراسماعیل بیان کرد: روایت صحیح از پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و صنعتی از مهم‌ترین اهداف راهیان پیشرفت است و مجاهدت‌های دانشمندان و جهادگران عرصه علم و فناوری در سنگر تولید و اقتصاد در راهیان پیشرفت تبیین خواهد شد.

وی ادامه داد: استان مرکزی این افتخار بزرگ را دارد که به عنوان‌ پایتخت صنعت کشور از ابتدای انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی مهمی در پیشرفت کشور داشته باشد و امروز خدمات جهادگران باید به خوبی تبیین‌ شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان که همه از نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاه‌های کشور هستند در اردوی راهیان پیشرفت شرکت می‌کنند و سعی داریم در این دوره ، صنایع پتروپالایشی استان مرکزی را برای جامعه هدف روایت کنیم.

وی در پایان گفت: در کنار برنامه علمی و پژوهشی راهیان پیشرفت یادواره شهدای پنجم مرداد ویژه گرامیداشت ۲۰۷ شهید اراک در حماسه‌های ۵ مرداد برگزار شد که با دعوت سخنرانان ویژه نقش استان مرکزی در مهندسی رزم برای این عزیزان تبیین شد.

انتهای پیام
captcha