آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در استان مرکزی
کد خبر: 4074530
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در استان مرکزی

در آخرین گزارش رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های اراک، آشتیان، دلیجان، محلات، تفرش، خمین، ساوه، شازند، کمیجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

آخرین رنگ بندی کرونایی در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سیدمحمد جمالیان، رئیس این دانشگاه در اراک، اظهار کرد: اکنون در آخرین گزارش رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های اراک، آشتیان، دلیجان، محلات، تفرش، خمین، ساوه، شازند، کمیجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی افزود: بر اساس این گزارش شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های زرندیه و خنداب در وضعیت زرد قرار دارند. در گزارش رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های تفرش، ساوه، شازند از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر کرده‌اند.

جمالیان تصریح کرد: بر اساس این گزارش شهرستان‌های خمین و کمیجان از وضعیت زرد به قرمز و شهرستان فراهان از وضعیت زرد به نارنجی و شهرستان خنداب از وضعیت نارنجی به زرد تغیر کردند. در حال حاضر هیچیک از شهرستان‌های استان به لحاظ رنگ‌بندی در وضعیت آبی کرونا قرار ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تأکید کرد: مردم نباید نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بی‌تفاوت باشند و لازم است در رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه کنند.

انتهای پیام
captcha