بازسازی منازل روستای سیل‌زده آهنگران به زودی آغاز می‌شود
کد خبر: 4075845
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

بازسازی منازل روستای سیل‌زده آهنگران به زودی آغاز می‌شود

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه سپاه و اقشار تخصصی بسیج در تلاش هستند تا در سریع‌ترین فرصت ممکن مشکلات روستای آهنگران را برطرف کنند، اضافه کرد: روند بازسازی و تعمیر خانه‌های آسیب‌دیده در سیل به زودی آغاز می‌شود. تمامی دستگاه‌های استان برای انجام این امردر هم‌افزایی کامل هستند.

باردید سردار کریمی، فرمانده سپاه مرکزی از منطقه سیل زده آهنگران

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، عصر چهارشنبه، 12 مرداد در جریان بازدید از روستای سیل‌زده آهنگران، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این روستا دستورات لازم را برای تسریع و شتابدهی امدادرسانی به سیل‌زدگان صادر کرد.

کریمی با تقدیر از مدیریت و فرماندهی ستاد بحران استان و تلاش‌های میدانی گروه‌های جهادی و امدادی اظهار کرد: پاسداران همراه با گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده از سیل در روستای آهنگران بسیج شده‌اند و بخش‌های مختلف سپاه و اقشار تخصصی بسیج در تلاش هستند تا در سریع‌ترین فرصت ممکن مشکلات را مرتفع کنند.

وی افزود: گروه‌های تخصصی بسیج با اقداماتی چون بازگشایی مسیرها، ترمیم نقاط آسیب‌دیده، ارائه کمک‌های معیشتی به مردم، تعمیر وسایل آسیب‌دیده و شست‌و‌شوی فرش‌ها و موکت‌های مردم، جابه‌جایی وسایل مردم و تهیه غذای گرم در این روستا نقش‌آفرینی می‌کنند.

سردار کریمی اضافه کرد: سپاه و بسیج تمام قد در کنار مردم عزیز روستای آهنگران است و برای رفع مشکلات آنها هر کمک و اقدامی برای مدیریت شرایط لازم باشد با بسیج امکانات و خدمات به عمل می‌آید. خوشبختانه به برکت تفکر جهادی و روحیه جوانان روند خدمت‌رسانی به مردم با قدرت آغاز و ادامه دارد.

وی تأکید کرد: جهادگران در طی چند روز گذشته با اقدامات و فعالیت‌های اثربخش خوش درخشیدند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند که قابل تقدیرست. همچنین روند بازسازی و تعمیر خانه‌های آسیب‌دیده در سیل آهنگران به زودی شروع خواهد شد و تمامی دستگاه‌های استان برای این مهم در هم‌افزایی کامل هستند. امید است طی سریع‌ترین فرصت بتوان شاهد روال عادی زندگی مردم عزیز روستا باشیم.

وی افزود: بسیج ظرفیت‌‌های استان و تداوم فعالیت‌های جهادی در روستای آهنگران موجب تقویت امید مردم شد و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران‌ها آسیب‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

این مقام مسئول در پایان گفت: بنده به سهم خود از همت جهادی و خلاقیت‌های همه گروه‌ها و دستگاه‌ها به ویژه بسیجیان برای سرعت‌بخشی خدمات تشکر ویژه کرده و از آنان خواهانم تا پایان کار با قدرت به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha