توزیع ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اراکی
کد خبر: 4076018
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اراکی

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه تاکنون در سطح شهر اراک ۲۰۴ هزار بسته معیشتی توزیع شده است، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم ۴ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

سرهنگ محمد مهجوری، رئیس سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراکبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه اراک، سرهنگ محمد مهجوری، رئیس سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک، روز گذشته، 13 مرداد در حاشیه آیین رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع 4 هزار بسته معیشتی، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه در دو سال گذشته که به برکت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری راه‌اندازی شد نهضت کمک مؤمنانه است و خوشبختانه جلوه‌های مودت و مهربانی ملت ایران در قالب نهضت کمک‌های مؤمنانه به منصه ظهور رسید.

وی افزود: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران در نهضت کمک مؤمنانه بار دیگر نشان داده شد و علاوه بر اینکه حماسه‌های ماندگاری به برکت این اقدام رقم خورد، آسیب‌های ناشی از کرونا را نیز کاهش پیدا کرد. ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کمک مؤمنانه یک ضرورت مهم و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج است که در سایر اقدامات دیگر با قوت و در قالب رزمایش‌های مناسبتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه به برکت نهضت کمک مؤمنانه تاکنون در سطح شهر اراک ۲۰۴ هزار بسته معیشتی توزیع شده، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم رزمایش کمک مؤمنانه اراک با توزیع 4 هزار بسته معیشتی انجام و اقلام در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی به شکل هدفمند و با استفاده از قرارگاه‌های محله محور سپاه انجام می‌شود و با توجه به اینکه تمامی نیازها و مشکلات محلات در این قرارگاه‌ها شناسایی شده بسته‌ها و سایر اقدامات حمایتی به شکل هدفمند توزیع می‌شود. سپاه و بسیج همواره در مقاطع مختلف در کنار مردم بوده و برای خدمت به مردم همواره در میدان جهاد و ازخودگذشتگی حضور دارد و برای ساختن ایران قوی با همه توان تلاش و مجاهدت خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تأکید کرد: در کنار نهضت کمک مؤمنانه، جریان جهادی بسیج به عنوان حرکت انقلابی و منبعث از تدابیر مقام معظم رهبری به فرهنگی متعالی تبدیل شده به طوری که در سطح اراک ۳۶۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار در حال فعالیت هستند و آمادگی دارند با جذب جوانان علاوه بر محرومیت‌زدایی در سایر برنامه‌ها مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام
captcha