آماده‌باش پلیس برای مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 4076234
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

آماده‌باش پلیس برای مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت یوم‌العباس، گفت: برای تامین نظم و امنیت دسته حسینیه اعظم زنجان ۲ هزار نفر از کارکنان انتظامی استان فعالیت خواهد کرد.

آماده‌باش پلیس برای مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ ایرج خانی‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به تمهیدات اتخاذ شده برای برقراری نظم و امنیت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود: طبق سال‌های گذشته در ماه محرم، پوشش امنیتی، ترافیکی و انتظامی در دستور کار پلیس زنجان است.

وی با بیان اینکه برای پوشش دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان پلیس در آماده‌‍‌باش ۱۰۰ درصدی است، تصریح کرد: در ماه محرم و برای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان قریب ۲ هزار نفر از کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: پلیس استان با همه توان و نیرو، برقراری نظم و امنیت دسته‌های حسینیه و زینبیه اعظم زنجان را بر عهده دارد و در این راستا از همه امکانات و تجهیزات استفاده خواهد کرد.

خانی‌پور در ادامه با اشاره به اینکه پلیس استان زنجان علاوه بر تامین نظم و امنیت دسته حسینیه اعظم زنجان در بحث پیشگیری از جرایم نیز فعالیت خود را افزایش داده است، افزود: کارکنان انتظامی با گشت‌های منظم در محلات و سطح شهر تلاش خود را برای پیشگیری از جرایم انجام خواهند داد تا مردم پایتخت شور و شعور حسینی با امیتنیت و آرامش خاطر در این عزاداری شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha