تقارن عاشورا با روز خبرنگار، یادآور حماسه‌آفرینی پیام‌آور عاشوراست
کد خبر: 4077159
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

تقارن عاشورا با روز خبرنگار، یادآور حماسه‌آفرینی پیام‌آور عاشوراست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار پیامی منتشر کرد و گفت: تقارن عاشورای حسینی با روز خبرنگار یادآور حماسه‌آفرینی بزرگ بانوی راوی کربلا و بزرگ پیام‌آور عاشورا است.

بهنام نظری، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی بدین مضمون منتشر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار متعهد و متخصص شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است که با هدف روشنگری و انتشار نور حقایق بر صفحه ظلمات و تاریکی گام در عرصه اطلاع رسانی و حقیقت جویی نهاد و همچون شمعی درخشان، روشنی بخش مسیر تعالی و پیشرفت کشور هستند.

بی‌شک این روز هنگامه قدرشناسی از زحمات و تلاش‌های صادقانه انسان‌های پاک و بی‌آلایشی است که توفیق ملبس شدن به لباس مقدس خبرنگاری نصیب شان شده و پر تلاش و منصِف، بی‌منت، قدم در وادی مقدس قلم، تبیین و انتقاد سازنده نهاده و با رسالت خطیر پیام‌رسانی به موقع و صادقانه و تبیین‌گری عالمانه مسیر رشد و بالندگی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هموار می‌سازند.

تقارن عاشورای حسینی با روز خبرنگار یادآور حماسه‌آفرینی بزرگ بانوی راوی کربلا و بزرگ پیام‌آور عاشورا است که با بیانی رسا و هوشمندانه در قصر پوشالی یزید و در مسیر بازگشت کاروان اسرا در هر فرصتی با تبیین قیام برادرش حسین (ع) آنچنان خوش درخشید که چهره سرخ حقیقت  بعد از آن طوفان سرخ در زیر ابر نفاق و ریا یزیدیان نماند و آفتاب نورانی و درخشان رسالت حسینی و شهادت مظلومانه ابا عبدالله و یاران باوفایش را بر همگان آشکار ساخت.

بنده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثار گران عرصه رسانه و  معلمان مدرسه عشق و ایثار و هنر، فرارسیدن این روز را به همه صاحبان اندیشه و قلم، خبرنگاران پرتلاش و زحمتکش استان مرکزی دیار مفاخر، فرهیختگان، شهیدان و ایثارگران و بزرگمردان تاریخ سازی چون امام خمینی(ره) تبریک عرض نموده است».

انتهای پیام
captcha