برگزاری كارگاه آموزشی عفاف و حجاب در ابهر
کد خبر: 4077263
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

برگزاری كارگاه آموزشی عفاف و حجاب در ابهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: كارگاه آموزشی عفاف و حجاب، پوشش و جایگاه آن در قرآن به میزبانی ابهر برگزار می‌شود.

كارگاه آموزشي عفاف و حجاب در زنجان

آیسان صادقی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان ابهر در راستای تحكيم بنياد خانواده، اظهار کرد: با توجه به همین موضوع، كارگاه آموزشی عفاف و حجاب، پوشش و جایگاه آن در قرآن در ابهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه، ادامه داد: زمان برگزاری این کارگاه دهه دوم محرم است و اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران فجر ابهر میزبان این کارگاه قرآنی خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه مدرس این کارگاه، حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر خواهد بود، متذکر شد: برگزاركننده کارگاه نیز مؤسسه فرهنگی قرآنی كوثر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر است.

صادقی با توضیح این مطلب که حجاب در جهان‌بینی اسلامی ما ريشه الهی دينی دارد و خداوند در آیات متعدد قرآن كريم به همين امر اشاره و تاكيد می‌فرماید، خاطرنشان کرد: در منابع مختلف فقهی و روایی، اين موضوع به عنوان محور اصلی  مسائلی كه  غالب مسائل شرعی به آن گره خورده و جزو وظايف اصلی زن مسلمان شمرده شده، بر آن تاكيد شده است که با توجه به همین موضوعات اهتمام جدی در این حوزه در شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام
captcha