حضور 11 ورزشکار و مربی استان مرکزی در مسابقات کشورهای اسلامی
کد خبر: 4077333
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

حضور 11 ورزشکار و مربی استان مرکزی در مسابقات کشورهای اسلامی

11 ورزشکار ملی پوش و مربی تیم‌های ملی از این استان در پنجمین دوره رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه حضور دارند.

عابد حقدادی، مدیرکب ورزش و جوانان استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، عابد حقدادی، مدیرکل این اداره در استان، گفت: بر اساس اعلام فدراسیون‌های مربوطه و حضور این ورزشکاران و مربیان در اردوهای آمادگی و نهایی که در ماه‌های اخیر برگزار شد جهت حضور در این رویداد مهم تعداد ۸ ورزشکار در رشته‌های مختلف و ۳ مربی از استان مرکزی نیز انتخاب شده‌اند.

حقدادی اظهار کرد: آقایان علی زند، میلاد فرازمهر، مجید نیکوهمت، ابوالفضل شهرجردی به عنوان ورزشکار و آقای قاسم شهرجردی به عنوان مربی تیم ملی کاراته کاتا کشورمان را همراهی می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: همچنین محمدرضا حمیدی از اعضای تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران و سعید نجفی از تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان نیز در این مسابقات به عنوان ورزشکار و وحید احمدی به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از این خبر افزود: حسین رسولی، ورزشکار شایسته استان مرکزی در رشته دوومیدانی پرتاب دیسک نیز به عنوان ورزشکار اصلی تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

حقدادی در پایان از حضور زهرا کریمی نیز به عنوان ورزشکار در تیم ملی والیبال و راضیه فرجی‌پور به عنوان مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی که از ۱۷ تا ۲۷ مرداد در قونیه ترکیه برگزار می‌شود خبرداد.

انتهای پیام
captcha