تمدید دورکاری پنجشنبه ادارات استان مرکزی تاپایان مردادماه
کد خبر: 4077340
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

تمدید دورکاری پنجشنبه ادارات استان مرکزی تاپایان مردادماه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه دورکاری ادارات در روزهای پنج‌شنبه تا پایان مرداد در استان خبر داد و گفت: ساعات کاری ادارات از اول شهریور به روال عادی بازخواهد گشت.

آل یاسیبن، معاون توسعه استانداری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدمجتبی آل‌یاسین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی، با صدور اطلاعیه‌ای مبتنی بر ادامه دورکاری ادارات در روزهای پنج‌شنبه تا پایان مرداد ماه، گفت: دورکاری پنج‌شنبه ادارات این استان تاپایان مردادماه جاری با توجه به گرمای هوا، ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی تمدید شد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق استان و موافقت استاندار و تداوم حمایت از بخش کشاورزی و صنعت، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری، همه دستگاه‌های اجرایی استان (به استثنای واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری است)، تاپایان مرداد ماه جاری در روزهای بیستم و بیست و هفتم مرداد ماه تعطیل(دورکار) و ساعت کار بانک ها و بیمه‌ها از ساعت 7 تا 11 تعیین می‌شود.

آل یاسین اضافه کرد: مبادی مرتبط با حوزه تولید، کسب و کار از جمله ادارات کل گمرک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی لازم است به صورت کشیک ارائه خدمت کنند. انتظار می‌رود ضمن به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری، خاموشی سامانه روشنایی، رایانه‌ها در پایان وقت اداری و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری اقدام و نظارت مؤثر معمول شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی در پایان گفت: از ابتدای شهریور ماه ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان به روال عادی بازگشته و دورکاری پنجشنبه ها منتفی می‌شود.

انتهای پیام
captcha