جزئیات شهادت دو تن از مأموران انتظامی دلیجان + زمان تشییع
کد خبر: 4077401
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

جزئیات شهادت دو تن از مأموران انتظامی دلیجان + زمان تشییع

فرمانده انتظامی دلیجان از شهادت دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی این شهرستان در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبرداد.

شهادت دو تن از کارکنان انتظامی دلیجان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ مجتبی جمالی، فرمانده انتظامی دلیجان، از شهادت دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی این شهرستان به نام‌های سروان مظفر مرشدی‌مرام و استواریکم محمد احمدی در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

جمالی با دعوت از مردم برای شرکت در تشییع پیکر مطهر این شهدای امنیت گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا فردا، 21 مرداد ساعت 9 صبح از ستاد فرماندهی انتظامی دلیجان واقع در بلوار معلم تا گلزار شهدای شهرستان برگزار می‌شود.

همچنین سردار حسن مفخمی‌شهرستانی، فرمانده انتظامی استان نیز در خصوص نحوه شهادت این دو شهید بیان کرد: ظهر چهارشنبه، 19 مرداد، مأموران ایست و بازرسی شهرستان دلیجان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و به راننده دستور توقف می‌دهند که راننده به ایست مأموران توجهی نکرده و به سمت اصفهان متواری می‌شود و در حین تعقیب و گریز این خودرو و در پی یک سانحه دو همکار عزیز ما سروان مظفر مرشدی‌مرام و استوار یکم محمد احمدی به لقاء‌الله پیوسته و آسمانی شدند.

انتهای پیام
captcha