پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآن و حدیث خمین
کد خبر: 4077559
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآن و حدیث خمین

دانشکده علوم قرآن و حدیث خمین از طریق سوابق تحصیلی ویژه بانوان در مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآم خمین

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، دانشکده علوم قرآن و حدیث خمین از طریق سوابق تحصیلی ویژه بانوان در مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی 1401 – 1402 بدون کنکور و به‌صورت رایگان دانشجو می‌پذیرد.

احمد امیدوار، رئیس دانشکده علوم قرآن و حدیث خمین اظهار کرد: علاقه‌مندان برای تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث خمین می‌توانند کد 18500 را انتخاب کنند. مهلت ثبت‌نام تا 23 مردادماه اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به نشانی www.quran.ac.ir اقدام کنند. با توجه به اینکه امکان تمدید این زمان وجود دارد، اما بهتر است ثبت‌نام‌کنندگان انتخاب رشته خود را هرچه سریع‌تر انجام دهند.

وی ادامه داد: تحصیل رایگان، تأمین خوابگاه دانشجویی و تغذیه، امکان استفاده از سالن ورزشی، تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان، دارا بودن امکانات رفاهی، کتابخانه تخصصی از مهمترین مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

امیدوار بیان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره 08646342770 - 09361544602 تماس گرفته یا در ساعات اداری به دانشکده علوم قرآنی به آدرس خمین میدان مدرس، بلوار دانشجو، روبروی دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha