واکنش مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی در قدس اشغالی + فیلم
کد خبر: 4077893
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

واکنش مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی در قدس اشغالی + فیلم

عملیات تیراندازی در قدس اشغالی که پلیس رژیم صهیونیستی عامل آن را یک جوان فلسطینی می‌داند به جراحت 10 شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، با استقبال گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین از جمله حماس و جهاد اسلامی مواجه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین ضمن تبریک عملیات تیراندازی در قدس اشغالی گفته است: عملیات دلیرانه قدس در راستای تداوم مقاومت ضد اشغالگری در عملیات اتحاد میدان ها علیه اشغالگران صهیونیست است.
او تأکید کرد: عملیات قدس با این هدف انجام شده که نشان داده شود رژیم اشغالگر جایی در سرزمین ما ندارد و تا زمانی که مقاومت ادامه دارد و رژیم اشغالگر خون ملت ما را روزانه می ریزد هرگز احساس امنیت نخواهد کرد و باید بهای جنایات بی وقفه خود را علیه ملت فلسطین از غزه تا جنین و نابلس بدهد.

فوزی برهوم، سخنگوی حماس نیز این عملیات شجاعانه را پاسخ طبیعی به نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست و جنایات روزانه آنها علیه مردم، سرزمین و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی فلسطین توصیف کرد.

وی تصریح کرد: اقدامات سرکوبگرانه رژیم اشغالگر و تشدید تسلط امنیتی بر مردم ما در بیت‌المقدس، عزم آنان را تضعیف نخواهد کرد و اراده آنان را در هم نخواهد شکست.

عملیات تیراندازی بامداد امروز، 23 مرداد به اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در خیابان غرب مسجد الاقصی نزدیک باب المغاربه به زخمی شدن 10 شهرک‌نشین منجر شد.

کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده است که یک جوان فلسطینی این عملیات را انجام داده و سپس به سمت یک خودروی  متعلق به شهرک‌نشینان صهیونیست هم تیراندازی کرده و سپس به سمت عابران صهیونیست در خیابان معالیه هشالوم تیراندازی کرده است.

به گفته منابع صهیونیست عامل صهیونیست به سمت شهرک سلوان گریخته و پلیس رژیم صهیونیستی با استفاده از بالگردهای نظامی و نیروهای خود در جستجوی اوست.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته که در این عملیات 10 نفر زخمی شدند که حال سه نفر آنها وخیم گزارش شده است.

این منبع گفته است که عملیات تیراندازی توسط یک نفر انمجام شده که ظرف 10 تا 15 ثانیه 10 گلوله به سمت یک اتوبوس و دو خودرو شلیک کرده و با سلامت از مکان حادثه بیرون رفته است.

منابع محلی می‌گویند نظامیان صهیونیست شهرک سلوان قدس را محاصره و همه ورودی‌های آن را مسدود کرده و تجهیزات نظامی به سمت این شهر گسیل کرده و گمان می‌کند که عامل عملیات به سمت آنجا گریخته است.

عملیات تیراندازی در قدس اشغالی به جراحت 10 شهرک نشین صهیونیست منجر شدعملیات تیراندازی در قدس اشغالی به جراحت 10 شهرک نشین صهیونیست منجر شد

در ادامه دو ویدئو از صحنه‌های پس از عملیات در قدس اشغالی و هراس صهیونیست‌ها را مشاهده می‌کنید.

 
انتهای پیام
captcha