عفاف و حجاب از محورهای اصلی سی و چهارمین جشتواره تئاتر زنجان
کد خبر: 4077975
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

عفاف و حجاب از محورهای اصلی سی و چهارمین جشتواره تئاتر زنجان

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دفاع مقدس، ایثار و شهادت، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، عفاف و حجاب، نماز و آسیب‌های اجتماعی بخشی از محورهای سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان هستند.

سی و چهارمین جشتواره تئاتر زنجان

ابراهیم قاسمی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به انتشار فراخوان سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: طبق اهداف و سیاست‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهت حمایت از گروه‌های نمایشی، ارتقاء سطح کیفی آثار و گسترش تئاتر، تمرکز بر اجراهای عمومی و ایجاد ارتباط مؤثر با تماشاگران آثار نمایشی سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان در آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و ارگان‌های فرهنگی و هنری سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان را برگزار خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: از محورهای جشنواره می‌توان به شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین)، موضوعات دینی با رویکرد اجتماعی و ترجیحاً متناسب با مسائل روز جامعه (نشاط معنوی)، نگاه خلاقانه به زندگی پساکرونا، سبک زندگی اسلامی- ایرانی، زنجان، میزبان مهربان، ویژگی‌های فرهنگی، اقلیمی و بومی استان، رعایت بهداشت (فردی، روانی و اجتماعی)، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، عفاف و حجاب، نماز و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

قاسمی با بیان اینکه هنرمندان زنجانی تا ۱۹ مهرماه می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال آثار برای جشنواره اقدام کنند، ادامه داد: نوع برگزاری جشنواره بستگی به شرایط کرونایی استان دارد و می‌تواند به دو شکل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تماشاگران یا بدون حضور تماشاگران و تنها با حضور داوران و شرکت کنندگان و پخش از سامانه‌های فضای مجازی انجام شود.

‌وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش فراخوان جشنواره‌ها و مسابقات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha