صلح و سازش 13 پرونده قتل به حرمت پویش «به عشق حسین می‌بخشم»
کد خبر: 4078458
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
در خوزستان صورت گرفت؛

صلح و سازش 13 پرونده قتل به حرمت پویش «به عشق حسین می‌بخشم»

معاون قضائی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: به حرمت پویش (به_عشق_حسین_می‌بخشم) 13 فقره قتل در استان خوزستان به صلح و سازش ختم شد.

پویش «به عشق حسین می‌بخشم»

علیرضا باوی، معاون قضائی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان پیرامون پویش «به_عشق_حسین_می‌بخشم»، گفت: تبلیغات پویش (به_عشق_حسین_می‌بخشم) یک هفته قبل از آغاز ماه محرم در قالب عکس و پوستر در سراسر کشور آغاز شد و اجرای آن تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در استان خوزستان بالغ بر سه‌هزار نفر صلح‌یار و سفیر صلح به صورت خودجوش با دادگستری استان همکاری می‌کنند، ادامه داد: مصلحینی که به صورت رسمی زیر نظر شورای حل اختلاف فعالیت دارند حدود 800 نفر هستند.

باوی اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون 13 فقره قتل به صلح و سازش انجامیده که بیشترین آمار قتل سازشی این پویش مربوط به استان خوزستان است و ما در کشور پیشتاز هستیم.

معاون قضائی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان تصریح کرد: مقرر شده که در ارتباط با دیگر نهادها و سازمان‌های دولتی از جمله شهرداری، تبلیغات این پویش به صورت گسترده‌تر انجام شود و همچنین پخش یک مستند و حضور رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در سیمای مرکز خوزستان از دیگر برنامه‌های تبلیغی این پویش خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha