رقابت 266 متسابق در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی
کد خبر: 4078730
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

رقابت 266 متسابق در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه در مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان 266 نفر شرکت دارند، افزود: این دوره از مسابقات با حضور داوران بومی و غیربومی در امامزاده محمدعابد(ع) اراک برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در رابطه با زمان برگزاری مسابقات استانی قرآن اوقاف گفت: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی، جمعه، ۲۸مرداد ماه سال جاری با حضور ۲۶۶ شرکت‌کننده  در امامزاده محمد عابد (ع) اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش آوایی مرحله شهرستانی ۴۳ نفر در بخش آقایان و ۷۱ نفر در بخش بانوان موفق شدند این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند. در بخش دعاخوانی نیز که به صورت استانی برگزار می‌شود ۳۸ نفر از بانوان و ۶۲ نفر از آقایان شرکت دارند. همچنین در بخش اذان نیز 52 نفر حضور دارند.

واحدی در خصوص داوری چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور داورانی از استان‌های مرکزی، تهران و کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha