رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به اراک سفر می‌کند
کد خبر: 4078754
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به اراک سفر می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به اراک گفت: حضور در اجلاسیه مساجد، بازدید از مجتمع فرهنگی قرآنی دارالقرآن و دیدار با فعالان حوزه قرآنی و فرهنگی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شنبه، 29 مردادماه به استان مرکزی سفر می‌کند و در جریان روند فعالیتی این مجموعه در استان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در همین رابطه به ایکنا گفت: حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح روز شنبه، 29 مرداد به استان مرکزی و شهر اراک سفر می‌کند.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اجلاسیه مساجد استان، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های پشتیبانی، جذب، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های مساجد، هیئت امنا، امامان جماعت و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است؛ چراکه هدف این است افراد نسبت به سند مسجد و مسجد جامع‌پرداز توجیه شوند و آگاه شوند رسالت هر مسجد چیست و چه نقشی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و جریان‌های مختلف دارند.

عباسی در پایان گفت: دیدار با بانوان و آقایان از اقشار مختلف فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، مداحان و ... در قالب برنامه «عهد جهاد» در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری، انجام دیدارهای اداری و غیر اداری و بازدید از مجتمع فرهنگی قرآنی از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

انتهای پیام
captcha