آزادگان جهاد کشاورزی لرستان تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4078893
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

آزادگان جهاد کشاورزی لرستان تجلیل شدند + عکس

مراسم تجلیل از آزادگان سازمان جهاد کشاورزی لرستان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

آزادگان جهاد کشاورزی لرستان تجلیل شدند + عکسبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز جهاد کشاورزی لرستان امروز، ۲۶ مرداد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این مراسم  تجلیل، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب آزادگان الماس‌های درخشان هستند.

وی با اشاره به صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت، افزود: اسرا در آن دوران فضیلت اخلاقی به نام صبر را تمرین کردند و این تمرین صبر سبب بالندگی آنها شد.

هاشمی خطاب به آزادگان با بیان اینکه امروز بعد از صبر به فضیلت دومی به نام شکر نیاز دارید، اضافه کرد: شما بخشی از سیره اهل‌بیت(ع)، اسارت حضرت زینب‌‌کبری(س) را تجربه کرده‌اید و بر این نعمت شکرگزار باشید.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در سختی‌ها اولین کاری که انجام می‌دادند شکر خدای متعال را به‌جای می‌آوردند، اظهار کرد: این شکرگزاری سبب می‌شود سختی‌ها شیرین شوند.

انتهای پیام
captcha