نقش تأثیرگذار نیروی انتظامی در ترمیم اعتماد مردمی
کد خبر: 4080493
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

نقش تأثیرگذار نیروی انتظامی در ترمیم اعتماد مردمی

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اعتماد عمومی و امیدآفرینی از اهم سرفصل‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: بدون تردید نیروی انتظامی با وجود نیروهای خدوم و انقلابی از نقش کلیدی در ترمیم و ارتقای سطح کارآمدی برخوردارست.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، دوم شهریور، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، به جریان نفوذ منافقان در سال 60 اشاره و تصریح کرد: جریان‌های نفاق ایام سختی را انقلاب ایجاد کرد، اما به واسطه هوشمندی امام راحل و درایت ایشان جریان‌ها خنثی شد و انقلاب پایدار و مستحکم‌تر از قبل باقی ماند. سیاستمداران دهه سوم انقلاب‌های جهانی را انقلاب میری نامگذاری می‌کنند، اما خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و مردمی انقلابی، انقلاب اسلامی امروز  با گذشت 4 دهه مقتدرتر از دهه‌های قبل به مسیر ادامه می‌دهد.

مخلص‌الائمه به اولین دیدار مقام معظم رهبری با دولت مردمی سیزدهم در شهریور سال گذشته اشاره کرد و افزود: معظم‌له در این دیدار بیاناتی را در قالب 10 سرفصل متذکر شدند که اعتماد عمومی و امیدآفرینی از اهم سرفصل‌های بیان شده به شمار می‌رود. آن حضرت از این دو اصل مهم به عنوان بزرگترین سرمایه دولت یاد کردند.

استاندار مرکزی در ادامه توضیحات خود گفت: متأسفانه این دو مقوله کمی دچار آسیب شده و باید احیا شوند. برای تحقق این مهم و انجام فرمایش ولی‌فقیه دولت برنامه و طرح‌های گسترده و متعددی را طراحی و در دستور کار خود قرار داده است و مسیر پیشرفت را براساس همین راهبرد هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم کار خود را با وجود 80 هزار پروژه نیمه تمام با قدمت بالا در کشور آغاز کرد، ادامه داد: پس از شروع فعالیت دولت مردمی توجه به اتمام طرح و پروژه‌های نیمه تمام معطوف شده است. امسال به مناسبت هفته دولت در استان مرکزی 740 طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

مخلص‌الائمه ضرورت توجه به ترمیم اعتماد عمومی و امیدآفرینی را مود تأکید قرار داد و تحقق این دو مؤلفه مهم را یکی از بزرگترین پروژه‌های دولت از منظر رئیس‌جمهور  دانست و افزود: بدون تردید نیروی انتظامی با وجود نیروهای خدوم و انقلابی از نقش کلیدی در ترمیم و ارتقای سطح کارآمدی برخوردارست.

وی بیان کرد: حکومت‌ها به ویژه حکومت اسلامی وظیفه تأمین و تضمین حداقل ۵ مقوله رفاه، آزادی، هدایت مردم، امنیت و عدالت را بر عهده دارند و انجام این موارد در ارتقای امید عمومی بسیار تأثیرگذارست و برای تحقق این مهم از نقش مؤثر نیروی انتظامی در تأمین این مؤلفه‌ها نباید غفلت کرد. خوشبختانه نیروی انتظامی تاکنون از همه ظرفیت خود در این راستا استفاده کرده است؛ چراکه امید، از منظر راهبران عامل پیشرفت است و اگر با آسیب مواجه شود، مسیر پیشرفت با مانع مواجه خواهد شد.

استاندار مرکزی در پایان از زحمات و تلاش‌های سردار مفخمی‌شهرستانی، فرمانده سابق انتظامی استان تقدیر کرد و افزود: سردار مفخمی یکی از افسران نخبه و بسیجیان متعهد بود که امروز مسئولیت بالاتری را برعهده گرفته است.

انتهای پیام
captcha