نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4080688
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب در گرگان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی با موضوع عفاف و حجاب با هدف احیای فرهنگ اسلامی با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان و مسئول و اعضای شورای راهبردی جامعه زینب(س) روز گذشته، ۲ شهریور در گرگان برگزار شد.

یاسر قزوهی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر درلستان در جلسه هم اندیشی

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هم‌اندیشی با هدف احیای فرهنگ اسلامی و با موضوع عفاف و حجاب با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان و مسئول و اعضای شورای راهبردی جامعه زینب(س) روز گذشته، ۲ شهریور در گرگان برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو وظایف اسلامی و واجبات الهی به شمار می‌رود که عمل به آن بر همه واجب است و کار اصلی ستاد امر به معروف فعال کردن ظرفیت‌های مردمی و ترویج این فرهنگ درجامعه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: همه مردم باید نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و در خصوص اتفاقاتی که در جامعه به وجود می‌آید احساس وظیفه و احساس تکلیف دینی و اخلاقی داشته باشند تا این فریضه الهی گسترش پیدا کند و در آن صورت جامعه اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گلستان نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر گفت: مراتب زبانی و تذکر لسانی وظیفه همگانی است.
سرهنگ علی آبادی افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر نباید به یک‌ محدوده، زمینه و دستگاه خاص محدود شود بلکه باید در حوزه‌های مختلف ورود شود تا فریضتین به درستی تبیین و نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha