مروری بر اختلالات استفاده از اینترنت
کد خبر: 4081354
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

مروری بر اختلالات استفاده از اینترنت

سری گفت‌وگو‌های آنلاین در موضوع شبکه‌های اجتماعی و بهزیستی روانی توسط پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی با همکاری پژوهشگاه فضای مجازی برگزار خواهد شد.

سری گفتگو‌های آنلاین در موضوع شبکه‌های اجتماعی و بهزیستی روانی

به گزارش ایکنا، سری گفت‌وگو‌های آنلاین در موضوع شبکه‌های اجتماعی و بهزیستی روانی با موضوع «مروری بر اختلالات استفاده از اینترنت با نگاه بر اختلال بازی و اختلال شبکه‌های اجتماعی» توسط پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی با همکاری پژوهشگاه فضای مجازی روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه برگزار خواهد شد.

در بخش اول کریستین مونتاگ، پروفسور روانشناسی دانشگاه اولم، آلمان مروری بر پژوهش‌های اخیر در مورد اختلال بازی و اختلال استفاده از شبکه‌های اجتماعی خواهند داشت. وی سپس درباره رابطه فضای مجازی و بهزیستی روانی بحث و گفتگو خواهد کرد.

یادآوری می‌شود پروفسور مونتاگ پژوهشگر مطرح در زمینه روانشناسی دیجیتال، اقتصاد عصبی و اعتیاد(اینترنت) هستند. وی(همکار) نویسنده بیش از ۳۰۰ مقاله بین‌المللی است و در تحریریه چندین مجله معتبر بین‌المللی عضویت دارد. پژوهش‌ها و کتب وی اغلب توسط رسانه‌های آلمانی و بین‌المللی(مانند نیویورک‌تایمز، سی ان ان و فوربس) پوشش داده می‌شود.

سری گفت‌وگو‌های آنلاین روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه ساعت 15 به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این گفتگو‌ها به لینک http://b۲n.ir/u۱۹۱۹۸ مراجعه کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به s_firouzabadi@sbu.ac.ir پیام دهند.

سری گفتگو‌های آنلاین در موضوع شبکه‌های اجتماعی و بهزیستی روانی

انتهای پیام
captcha