آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد استان مرکزی با کمک خیرین
کد خبر: 4081919
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد استان مرکزی با کمک خیرین

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از آزادی ۲۵ زندانی استان مرکزی با کمک نیکوکاران، خیرین و ستاد دیه کشور خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال قبل افزایش 5 برابری دارد.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان، اظهار کرد: ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری با کمک ۸۳۰ میلیون تومانی خیرین ستاد دیه کشور که عمدتاً ساکن شهر تهران هستند از زندان‌های استان مرکزی آزاد شدند.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان مرکزی اضافه کرد: تعداد آزادی زندانیان در مدت مشابه سال گذشته از این طریق، ۵ نفر بوده است که به لطف الهی و به مدد اقدامات خوبی که راستای جذب حداکثری کمک‌های خیرین و نیکوکاران انجام شده امسال شاهد افزایش ۵ برابری تعداد آزادی‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: با تشکیل جلسات و مذاکراتی که با خیرین نیک‌اندیش صورت گرفت، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۰ برابری مبالغ دریافتی از خیرین را داشته‌ایم و این اقدام خیرین جای تحسین دارد.

موسوی در پایان گفت: مردم خیر و نوع دوست می‌توانند به منظور کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ به شماره کارت ۸۲۰۷- ۹۹۸۵-۹۹۱۸- ۶۰۳۷ نزد بانک ملی ایران واریز کنند.

انتهای پیام
captcha