اربعین حرکت‌های تفرقه‌افکنانه را ناکام می‌گذارد
کد خبر: 4081925
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

اربعین حرکت‌های تفرقه‌افکنانه را ناکام می‌گذارد

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقش اربعین در وحدت بین مسلمانان گفت: اربعین حرکت‌های تفرقه‌افکنانه در کشور عراق را ناکام می‌گذارد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام لطف‌اله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، هشتم شهریورماه در مراسم بزرگذاشت شهدای هفته دولت در حوزه علمیه کمالیه خرم‎آباد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است ولی دشمنان کمر به همت بسته‌اند.

وی اربعین را موجب تقویت اتحاد مسلمانان دانست و افزود: در آستانه اربعین حسینی عده‌ای در کشور عراق به‌دنبال ایجاد تفرقه هستند و می‌خواهند اربعین را تحت‌الشعاع قرار دهند، لذا هرگز نباید از دشمنان غافل شد.

حیات‌الغیب با تأکید بر اینکه مؤلفه‌های رفتاری رجایی و باهنر باید مدنظر همه باشد، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر از جهت اخلاص، ساده‌زیستی، خدمت بی‌منت، مردمی بودن و تلاش‌های جهادی و امیدآفرین الگو بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه نیاز جامعه امروز این است که دولتمردان ما از نیروهای قوی، قدر و کارآمد استفاده کنند، اضافه کرد: یکی از مشکلات ما این است که نیروی کارآمد در مدیریت امور به‌کار گرفته نمی‌شود.

وی وحدت تمام دستگاه‌ها و مسئولان در جهت حل مشکلات را نیاز استان لرستان دانست و با بیان اینکه در این راستا همه مسئولان تلاش کنند آنچه برای توسعه استان نیاز است را مطالبه کنند، ادامه داد: کارشناسان و متخصصان آنچه در حوزه کشاورری، اقتصادی و معیشت نیار استان است را طراحی کنند و صاحبان قلم و رسانه آن را مطالبه کنند.

حیات‌الغیب با اشاره به اینکه وحدت ما را به نتیجه مطلوب می‌رساند و اگر کسی نظام و رهبری را می‌خواهد باید به‌دنبال وحدت باشد، تصریح کرد: وحدت باید در جهت خدمت‌گزاری به مردم باشد، چراکه مردم ولی نعمت ما هستند کمااینکه رهبری معظم انقلاب نیز بر این نکته تأکید دارد و باید این نگاه مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام
captcha