مردم ایران شایسته بهترین خدمت‌رسانی هستند
کد خبر: 4082416
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

مردم ایران شایسته بهترین خدمت‌رسانی هستند

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل نباید در خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت خللی وارد کند گفت: مردم عزیز ایران شایسته بهترین خدمت‌رسانی هستند.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌السالام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، امروز، 10 شهریورماه در جمع قضات و کارکنان دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه مردم استان یزد سخت‌کوش، متدین، ولایت‌مدار و متعهد هستند اظهار کرد: با هدف مشخص و مقدسی انقلاب شد و مسیر انقلاب با سختی‌ها، شهادت‌ها، جانبازی‌ها و مرارت‌ها همراه بود تا به مقصد اعلی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد:  استان یزد نزدیک به چهار هزار شهید، بیش از 9 هزار جانباز و بسیاری ایثارگر و آزاده تقدیم اتقلاب کرده است و این یک قلم از تلاش‌های استان در رسیدن به مقصد اعلای انقلاب بوده است.

محسنی اژه‌ای افزود: این انقلاب علاوه بر این موارد مرهون خون امام حسین(ع) و یارانش و رنجی بود که آل الله حریم اهل بیت متحمل شدند و این خون‌ها برای احقاق حق و مبارزه با ظلم و گسترش عدالت و ارتقای ارزش‌های انسانی و اسلامی ریخته شده و برای اینکه آنچه خدا فرموده محقق و زمینه‌ای برای ظهور فرج فراهم شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این انقلاب زمینه‌ساز ظهور حضرت باشد و با صبر، بردباری، تلاش و تحمل سختی‌ها به دست رهبر عادل حکیم وارسته متکی به خدا این پرچم به دست صاحب اصلی حضرت بقیه‌الله سپرده شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: این استان در سال‌های دور و حتی قبل از انقلاب در امور زیادی پیشتاز بوده و هرگاه مشکلی پیش آید، خیران و مردم آن پیشتاز بوده و هستند و امروز به عنوان قطب پزشکی تخصصی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز گاهی مسائل و مشکلاتی و حتی ضعف مدیریت‌ها مطرح می‌شود و مردم با این مشکلات مواجه هستند گفت:  مشکلات و گرفتاری‌ها  برای مناطق دیگری نیز است البته کم وزیاد دارد .

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه قضاوت رسالت خطیری است گفت: قضات در برخی پرونده‌ها راهی جز نظر کارشناسی ندارد و ناگزیر است از ضابط استفاده کند و علاوه بر اصل سختی کار و خطیر بودن این وظیفه، همه امکانات فراهم نیست و حجم کار و مشکلات فردی را نیز به همراه دارد.

وی ادامه داد: مشکلات معیشتی در همه بخش‌ها وجود دارد و نباید این مشکلات باعث شود در کار ما و قضات و بخش‌های دیگر قوه قضاییه و ارائه خدمت به مردم کوچکترین خدشه‌ای وارد شود و مردم عزیز ایران شایسته بهترین خدمت‌رسانی هستند.

رحیمی، وزیر دادگستری نیز در این نشست به ارائه توضیحاتی درخصوص تدابیر قانونی اتخاذ شده جهت ارتقا وضعیت معیشتی و دریافتی کارکنان دستگاه قضایی پرداخت.

یادآور می‌شود در این نشست تعدادی از قضات و کارکنان دادگستری استان یزد نیز با رییس قوه قضا گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام
captcha