ادای احترام رئیس سازمان بازرسى به مقام شهدای بافق
کد خبر: 4082424
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

ادای احترام رئیس سازمان بازرسى به مقام شهدای بافق

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان يزد با حضور در گلزار شهدای شهرستان بافق، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

ادای احترام رئیس سازمان بازرسى به مقام شامخ شهدابه گزارش ایکنا از یزد، ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، امروز، 10 شهریورماه در جریان سفر استانی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به استان يزد، پس  از حضور در شهرستان بافق به امامزاده عبدالله(ع) و گلزار شهدای اين شهرستان رفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

خدائیان در حاشیه این مراسم با تأکید بر اینکه باید امانت‌دار شایسته‌ای برای شهدا باشیم گفت: شهدا بهترین گوهر زندگی خود که همان جانشان بود، را در راه دفاع از اسلام و انقلاب نثار کردند و ما هم بايد امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم.

رئيس سازمان بازرسى كل كشور بیان کرد: هر چه داریم از شهدا است که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص و با معامله با خدا، بهترین‌ها را به‌دست آوردند.

شرکت در نشست شورای ادارى، سخنرانی در جمع قضات و کارکنان دادگستری، بازدید از انبارهاى تمليكى يزد از برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسى كل كشور به استان یزد و شهرستان بافق است.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، امروز، 10 شهریورماه طی سفری رسمی و یک‌روزه به يزد، روند فعالیت نهادها، سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه دستگاه قضا را در این استان مورد بررسی قرار خواهد داد. معاونان و مسئولان قوه قضاییه نیز به نمایندگی از وی در 10 شهرستان استان یزد حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha