پاسخگویی سریع رضایت مردم از دستگاه‌های عدلیه را به همراه دارد
کد خبر: 4082455
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

پاسخگویی سریع رضایت مردم از دستگاه‌های عدلیه را به همراه دارد

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: اخلاق مناسب و پاسخگویی سریع به مردم باعث رضایتمندی اقشار مختلف از دستگاه‌های عدلیه خواهد بود.

پاسخگویی سریع دستگاه‌های عدلیه رضایتمندی مردم را به همراه داردبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌های کشور و نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه به شهرستان ابرکوه، امروز، 10 شهریورماه در نشست شورای قضایی شهرستان ابرکوه با تقدیر از مقامات قضایی این شهرستان به دلیل نظارت‌ها و بازدیدها از زندان و تدابیر قضایی که موجبات کاهش آمار ورودی‌ها به بازداشتگاه را فراهم کرده است اظهار کرد: تعداد کم مددجو در بازداشتگاه این شهرستان نشان از تدابیر مسئولان قضایی در راستای حبس‌زدایی و فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از ورود افراد به زندان دارد.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری جلسات مشترک هیئت دولت و شورای عالی قضایی کشور و همینطور جلسه مشترک قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در این دوره قوه قضاییه صورت گرفته، اعتماد بالای مردم به این دستگاه است که خود نشان از تأثیر بسزای این قوه در زندگی روزمره مردم است .

وی بر حُسن خلق و برخورد خوب کارکنان دستگاه قضا با ارباب رجوع و مردم تأکید کرد و گفت: اخلاق مناسب و پاسخگویی سریع به مردم باعث رضایتمندی مردم از دستگاه‌های عدلیه خواهد بود.

یادآور می‌شود در این نشست کارکنان و اعضای قضایی شهرستان به بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha