جلسه برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس دادگستری آذربایجان غربی
کد خبر: 4082468
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

جلسه برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس دادگستری آذربایجان غربی

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس دادگستری کل آذربایجان غربی با حضور حجت‌الاسلام محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی محمدپور، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی محمدپور، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل آذربایجان غربی 10 شهریور جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس دادگستری کل استان اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس اهمیت زیادی در تاریخ انقلاب دارد و شهدایی که در این ایام جان پاک خود را تقدیم اسلام کردند حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید با تمسک به حماسه‌های شهدا ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: چنین جلساتی نشانگر وحدت و انسجام اقشار جامعه بعد از انقلاب و 8 سال دفاع مقدس است و باید در راستای ایجاد وحدت و دفاع از ارزش‌ها و تمامیت ارضی میهن اسلامی به ایثار، اندیشه‌ها و مقاومت رزمندگان اسلام تمسک کرد چرا که از خود گذشتگی‌های آنان که بسیجی‌وار در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر می‌شدند ستودنی است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل آذربایجان غربی ادامه داد: دفاع مقدس، جنگ بین ایران و عراق نبود، بلکه جنگ بین ایران اسلامی و ابرقدرت‌ها و مستکبران جهان بود و در این دفاع مقدس ایثار، ابتکار، رشادت و افکار والای رزمندگان باعث شد که در عرصه‌های نظامی و سیاسی با موفقیت عمل کنند و این از درایت سپاه، ارتش و بسیج بود که با هدایت داهیانه رهبر کبیر انقلاب همراه بوده است.

وی عنوان کرد: تاریخ نشان داده است که در دنیا کشورهایی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند اگر مقاومت کنند پیروز و سربلند می‌شوند و آنهایی که مقاومت نکنند شکست‌خورده و تحقیر خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمدپور گفت: ما در این سال برای پیشبرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به فرمان مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشیم و آن را نقطه قوتی در پیشبرد اهداف این برنامه‌ها بدانیم.

 

انتهای پیام
captcha