بررسی مشکلات حقوقی یزدی‌ها با حضور معاون اول قوه قضایيه
کد خبر: 4082493
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

بررسی مشکلات حقوقی یزدی‌ها با حضور معاون اول قوه قضایيه

معاون اول قوه قضایيه که به همراه رئيس اين قوه به استان يزد سفر کرده است، در دادگستري شهرستان يزد حاضر شد و از نزديک به بررسی مسائل و مشکلات حقوقی مردم پرداخت.

بررسی مشکلات حقوقی یزدی‌ها با حضور معاون اول قوه قضایيهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مصدق، معاون اول قوه قضایيه که به همراه رئيس اين قوه به استان يزد سفر کرده است، در دادگستري شهرستان يزد حاضر شد و از نزديک به بررسی مسائل و مشکلات حقوقی مردم پرداخت.

وی در حاشیه این دیدار بررسی مشکلات حقوقی مردم را مهمترين هدف سفر رئيس قوه قضایيه و هيئت همراه به استان يزد عنوان کرد و اظهار کرد: در اين ديدارها چالش‌ها و موانعی که برای برخی سرمايه‌گذاران ايجاد شده، بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر شد.

معاون اول قوه قضاییه به مشکل يک يزدی مقيم آمريکا برای سرمايه‌گذاری در يزد اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنيم تا با همه ظرفيت‌های قانونی مشکل اين شهروند را حل کنيم که می‌توان اين مهم را از برکات اين سفر دانست.

مصدق گفت: سياست جمهوری اسلامی ايران همچنين قوه قضایيه فراهم کردن همه ظرفيت‌ها برای سرمايه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشور است تا توليدکنندگان با خيال آسوده و در آرامش به فعاليت خود ادامه دهند.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام منتظری‌مقدم، رئيس ديوان عالی کشور، ستايشی سخنگوی قوه قضایيه و مديرکل دبيرخانه قوه قضایيه و رفاهی اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضایيه از نزديک با مردم ديدار و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کردند.

انتهای پیام
captcha