نفرات برتر جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق «ایثار» در اراک معرفی شدند
کد خبر: 4082517
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

نفرات برتر جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق «ایثار» در اراک معرفی شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: نفرات برتر جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار همزمان با هفته دولت در اراک معرفی شدند.

رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید استان، در سومین جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق «ایثار» که به میزبانی اراک برگزار شد، گفت: این نهاد انقلابی ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های مختلف هنری دارد که می‌توان باهم افزایی از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و هدف اصلی در تمام فعالیت‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ربیعی ادامه داد: می‌توان با هم‌فکری خروجی با غنای فرهنگی خوبی داشت که با توسعه همدلی با هنرمندان تأثیر به سزایی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان داشته باشد. گام برداشتن در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا امتداد راه شهدا و ایثارگران است و تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی سینه‌به‌سینه منتقل می‌شود، ناکامی دشمنان اسلام و ایران محرز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: تئاتر یکی از رشته‌های هنری است که توانسته با استفاده از زیبایی‌های خود و با تفکر و اندیشه‌ای نو، روحیه انقلابی و جهادگرانه را با تزریق امید و نشاط در جامعه، تأثیر ماندگاری در جهت زنده حفظ یاد شهدای انقلاب دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بگذارد.

یادآور می‌شود، جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و جمعی از فرماندهان یگان‌های نظامی و مدیران ارشد استانی در اراک برگزار و برگزیدگان نهایی از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، همدان و البرز معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان این جشنواره بدین شرح اعلام شده است: علیرضا حاجی‌رحمانی در رشته بروشور از تهران، مریم شکری در رشته طراحی لباس از استان فارس، محمد بهراد در رشته موسیقی از استان همدان، سعید مؤذنی در رشته طراحی صحنه از استان اصفهان، محیا جباری در رشته بازیگری زن از استان همدان، محمدهادی عطایی در رشته بازیگری مرد از استان البرز، خسرو امیری در رشته نویسندگی از استان اصفهان و مریم شکری در رشته کارگردانی از استان فارس رتبه نخست را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha