رئیس دادگستری و دادستان سردشت معرفی شدند
کد خبر: 4082866
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

رئیس دادگستری و دادستان سردشت معرفی شدند

طی مراسمی رحمت اسماعیلی به عنوان رئیس جدید دادگستری و میررضا پاشایی به عنوان دادستان جدید سردشت معرفی شدند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، آیین تکریم و معارفه رؤسای دادگستری و دادستان‌های سردشت با حضور ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و جمعی از معاونین قضایی و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی سردشت، امروز، 12 شهریور در این شهرستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: مردم سردشت با نثار خون خود نهال انقلاب را آبیاری و از ارزش‌های والای دینی آن دفاع کردند و امروز به برکت این ایثارگری‌ها و وجود رهبر فرزانه، این نظام الهی تکیه‌گاه و نقطه امیدی برای تمامی انسان‌های آزاده جهان است.

ناصر عتباتی افزود: هدف از این جابه‌جایی‌ها حرکت به سمت تعالی و توسعه خدمت رسانی به مردم بوده و با تلاش مجموعه دادگستری و هماهنگی و هم‌افزایی تک تک مسئولان این امر ممکن می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: امسال نیز به مانند سال گذشته برنامه عملیاتی دستگاه قضایی با هم‌فکری حوزه‌های قضایی در مجموعه مدیریتی استان تهیه و تبیین شده است که در آن اهداف و تکلیف همه مشخص است تا با حرکت بر مدار این برنامه شاهد رشد و تعالی دستگاه قضایی استان باشیم.

وی با اشاره به کمبود نیروی قضایی و اداری دستگاه قضایی استان و اقدامات انجام شده در رفع این کمبودها بیان کرد: توسعه تشکیلات قضایی و نیروی انسانی راهکار رسیدگی به انبوه پرونده‌های ورودی به محاکم نیست و باید با آسیب‌شناسی کانون‌های تشکیل پرونده به سمت استفاده از راهکارهای پیشگیری رفت.

عتباتی گفت: امروز به برکت مردم با فرهنگ، نجیب و روحانیون سردشت شاهد صلح و سازش بسیار مطلوب در این شهرستان هستیم و باید از این ظرفیت در تمامی امور بهره برد.

وی ادامه داد: باید با شناسایی مجموعه‌های پرونده ساز تکالیف این مجموعه‌ها را در انجام وظایف قانونی خود در زمینه پیشگیری، حفاظتی و مراقبتی خواستار شد و با ترک فعل‌ها برخورد کرد.

رئیس شورای قضایی آذربایجان غربی بیان کرد: سردشت ظرفیت فوق‌العاده‌ای در زمینه گردشگری و سرمایه‌گذاری و اشتغال‌آفرینی و مبادلات بین‌المللی دارد ولی همه این امور نیازمند دو اصل است، اول امنیت و بعد زیرساخت، دستگاه قضایی با همکاری تمامی مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی در تأمین امنیت استان و شهرستان سردشت تلاش می‌کند و با برخورد سریع، دقیق، قاطع و بازدارنده با رفتارهای مجرمانه‌ای که امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازد برای ایجاد امنیت تلاش می‌کند و هیچ گونه مماشاتی با این افراد ندارد.

لازم به ذکر است در این مراسم با اهدای لوح‌های تقدیر از تلاش‌های کشاورزی، رئیس سابق دادگستری و خداکرمی دادستان سابق حوزه قضایی سردشت تقدیر و با تقدیم احکام رحمت اسماعیلی به عنوان رئیس دادگستری و میررضا پاشایی به عنوان دادستان سردشت معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha