بهره‌مندی ۶۳ هزار نیازمند کرمانی از تسهیلات صندوق امداد ولایت
کد خبر: 4083003
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

بهره‌مندی ۶۳ هزار نیازمند کرمانی از تسهیلات صندوق امداد ولایت

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: از زمان تأسیس این صندوق در استان کرمان تاکنون بیش از ۴۴۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از ۶۳ هزار نفر از نیازمندان پرداخت‌ شده است.

ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تأکید بر اهمیت و جایگاه قرض‌الحسنه در جامعه بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سال ۱۳۹۵ با هدف جذب منابع مردمی در جهت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان در استان کرمان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تسهیلات این صندوق را با حداقل فرآیندهای اداری برای کسانی که نیازمند هستند ارائه دهیم تا بتوانند به‌راحتی استفاده کنند، به‌عنوان نمونه خدمات این صندوق فاقد هرگونه جریمه تأخیر و کارمزد است و تلاش کرده‌ایم قرض‌الحسنه را در این سیستم عملیاتی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان درباره آخرین آمار مشتریان صندوق گفت: در حال حاضر ۳۰۲ هزار و ۹۹۱ مشتری در صندوق امداد ولایت کرمان وجود دارد و از خدمات این صندوق استفاده می‌کنند، صندوق به شبکه شتاب کشوری متصل است و خدمات بانکی را به‌صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: از زمان تأسیس این صندوق در استان کرمان تاکنون بیش از ۴۴۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از ۶۳ هزار نفر از نیازمندان پرداخت‌شده است.

وی تأکید کرد: تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در شش سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود.

عسکری‌نژاد گفت: در پنج‌ماهه سال جاری نیز بیش از ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب یک‌هزار و ۶۱ فقره وام توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت‌شده و امیدواریم بتوانیم این خدمت قرض‌الحسنه را افزایش دهیم.

انتهای پیام
captcha