شور عاطفه‌ها در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4083356
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

شور عاطفه‌ها در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از برگزاری «شور عاطفه‌ها» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در این استان خبر داد.

شور عاطفه‌هابه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ۸۴۰۰ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند اظهار کرد: هم‌زمان با سال تحصیلی جدید و با توجه به تقارن «شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش اطعام و احسان حسینی از روز پنجشنبه، ۱۷ شهریورماه لغایت پنجشنبه نهم مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز این رزمایش با موضوع شور عاطفه و با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی افزود: شور عاطفه‌ها در روز پنجشنبه، ۲۴ شهریورماه در محل پایگاه‌های سطح شهر و ۲۵ شهریورماه در محل مصلی‌های نمازجمعه و در روز چهارشنبه، نهم مهرماه در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی شور عاطفه‌ها نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند که تهیه نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک در کنار ملزومات آموزشی از جمله این کمک‌ها خواهد بود.

شجاعان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی ‌شده است.

انتهای پیام
captcha